Alternator padł

Dość dobrze trafiłeś - ok 60V. Ludzie robią z alternatorów spawarki przewoźne w ten sposób, że zwierają regulator.

Reply to
Pcimol

Napisz cos więcej na ten temat...

Spawarka to ile napięcia potrzebuje?

Reply to
Pszemol

Masz Pszemol bana na googlu.

Reply to
Zenek Kapelinder

Nie mam.

Reply to
Pszemol

Kumpel który mi pomagał, i biedak ostrzył swoje wiertła które parę razy stępiliśmy wiercąc dwa otwory 1/2" (12,5mm) stwierdził że to będzie jakaś stal sprężynowa... Masakra.

W każdym razie problem był bardziej z wiertłami lub jego ostrzeniem wierterł - daliśmy sobie wtedy spokój, poszedłem na drugi dzień do sklepu, kupiłem nowe wiertło "Cobalt" 1/2 calowe za $17 dolców i powierciłem sam: poszło jak w masło...

Hak holowniczy założony - z tym że producent haka nie przewidział że 2 inne otwory zrobione we wgłębieniu w którym siedzi zapasowe koło a dokładnie okrągły łeb śruby z grubą podkładką stalową sprawiły, że zapas siedzi ciut wyżej i pokrętło którym się koło dokręca od góry nie łapie. Muszę coś wykombinować aby to zakręcić porządnie.

Reply to
Pszemol

W dniu 2017-08-09 o 02:11, Pszemol pisze:

Porządne wiertło to podstawa;)

Reply to
Janusz