Akumulator samochodowy - ołowiowy - jak ładować

bozoni snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

Mnie wychodzi ze to samo czyli nic. Co wiecej wiele razy takie odkręcanie uskuteczniałem i kładłem odkręconą kleme + na blachę i zyje . Co więcej minusową tez kładłem na blache. Auto cały czas jeździ. Powiem więcej jak odkręce klemy to je mogę zetknąć i nic się nie stanie. A może jest coś o czym nie wiem. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

J.F. <jfox snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał(a):

To samo jak w czasie odkręcania minusowej klemy zewrzesz ja kluczem z plusową. Chyba nie piszemy w gronie idiotów. Tomek ps. Samochody robione są jako glupotoodporne urządzenia. Konstruktorzy przewiduja takie sytuacje. No chyba że ktoś uzna że kabel od spawarki jest lepszy od dedykowanego.

Reply to
tomek tarasiuk

PawełJ <pawel_jajko@wytnij_to.poczta.onet.pl> napisał(a):

Uzasadnienie może być tak samo sensowne jak stwierdzenie że " należy wykręcać korki jak sie ładuje akumulator z prostownika " . Pomijając fakt że niektóre akumulatory samochodowe nie mają korków. Tomek

Reply to
tomek tarasiuk

Nie nie - masz w trakcie odkrecania klemy przypadkiem zawadzic kluczem o mase. Jesli nadal nie potrafisz sobie wyobrazic - idz sprawdz :-)

Tylko widzisz - klemy od siebie sa dosc odlegle. Ale od innych elementow juz nie - a w samochodzie ciasno.

Ale niech zrobia zdjecie!!! Zwlaszcza wlasnej miny, jak klucz zacznie parzyc.

:-)

Reply to
jerry1111