Jak ładować ???

Witaj Krzysztof,

W Twoim liście datowanym 7 września 2004 (09:25:01) można przeczytać:

K> Wczoraj dostałem do naprawy kompa (486). K> Okazało się że jest padnięta bateria od BIOS-u. K> Była to bateria 3,6v SL-350 za któr± krzykneli mi w sklepie 40 zł. K> Tyle to ten komp jest chyba warty więc zakupiłem baterie K> GP NiMH 60BVx3 3.6V 60mAh K> Mam pytanie Jakim pr±dem i przy jakim napieciu mam K> ł±dowac t± baterię i jak długo.

Kilka godzin przy włączonym komputerze wystarczy. Nie masz się co przejmować. Napięcie jest to samo. A różnice w pojemności są nie istotne.

Reply to
rc72

jakbys chcial ladowac poza komputerkiem to gdzies tak przez 14h prądem 0,1C

Reply to
krychu (musk