AD5203 i komunikacja z uP

Zaczyna mnie powoli coś trafiać - usiłuję zmusić do komunikacji z AVR'em uklad AD5203(4-kanałowy potencjometr cyfrowy) i póki co dzieją się takie cuda, że nie ma dla nich żadnego sensownego wytłumaczenia. Procedura komunikacji(wysyłanie po software'owym SPI jednego bajtu) jest sprawdzona na innych układach więc jest ok a protokół transmisji jest dokładnie taki sam. Od strony sprzętowej też raczej nie ma problemów - układ reaguje źle ale stabilnie - zawsze tak samo. Wysyłam np. cztery bajty ustawiające "suwaki" potencjometrów na samym dole(czyli praktycznie zwarcie z masą) a reaguje tylko jeden kanał(pomiar rezystancji bezpośrednio miernikiem) :/ Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tym układem? Póki co nie jestem w stanie znaleźć specjalnej zależności pomiędzy tym, co procek wysyła a zachowaniem AD5203 :(

Reply to
badworm

A daj pomiedzy bajtami tak ze 100ms przerwy. Nic pewnego, ale moze zadzialac ;-)

Reply to
Jerry1111