Komunikacja uP z PC via spi

Czy ktoś wie jak zrobić żeby komunikować się z uP przez spi używając portu LPT komputera? Chodzi mi raczej o komunikację od strony komutera bo z prockiem sobie poradzę.

Reply to
Marcin D.

Precyzując chodzi mi o programowego UART'a na LPT :).

Reply to
Marcin D.

Marcin D. napisał(a):

to w końcu UART czy SPI?

nie powiedziałeś o jaki system, środowisko, ani język chodzi, więc można Ci co najwyżej poradzić, żebyś zajrzał do źródeł avrdude, który potrafi się dogadać po SPI z pewnymi procesorami. a do obsługi UART lepiej nadają się inne porty komputera.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski

SOrki, że trochę namęciłem. Chodzi mi o komunikację spi przez LPT. Program w C++ najlepiej builderze.

Reply to
Marcin D.

Marcin D. napisał(a):

nie sądzę, żeby łatwo było znaleźć gotowce, więc nadal aktualna jest rada z przeglądaniem źródeł avrdude.

w.

Reply to
Wojtek Kaniewski