Re: Wat zou het RDW hier van zeggen?

"Tjalf" wrote in news:3f5a2a48$0$49099$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl:

"Willem-Jan Markerink" schreef in bericht > news:Xns93EECF90D74A1wjmarkerinka1nl@130.133.1.4... >> Moet toch te doen zijn, toelating op de weg?....:)) >> (in BRD lukt dat dacht ik ook (daar staan ze her en der ook te koop, > meestal >> alleen in militaire uitvoering), en daar is Kaessbohrer ook met een >> kleine 'pistenbully' bezig, voor TUV-toelating op de weg) >> >>

Toet toet, boing boing, Peppie & Kokki....:)) (lijkt me ook leuk voor undercover-TV, diverse RDW-keuringstations aftuffen, en reakties peilen....kijken wie zich het hardst verslikt....:))

by the way, je vroeg laatst voor een bipolair relais iets ergens, ik > zocht ook zo iets, ik heb van Hans de volgende URL gekregen: > Is 110 ampere voldoende?

Daar kunnen we idd wat mee....:)) (helaas nog niet echt alles, zoals het volledig onderbreken van start/lierstroom, of zelfs de volledige hoofdstroom, gelijk na de akku, maar voor alle andere accessoires moet het voldoende zijn....:))

ColeHersee,
model > 24200.

Beetje Explorer-fetischistische site, maar dat moet dan maar....;)) (als je elders wat klikt kom je wel binnen, maar wellicht is dat nog niet de catalogus zelf)

Deze bedoel je niet, 24201, SPDT (single-pole/double-throw)?

(ik weet alleen niet of dit nou idd stroomloos in de andere stand blijft staan.... (wat nomenclatura op

ondersteunt die stelling iig niet....effe verder neuzen naar 24201 dus....:))

Ah wacht, dat noemen ze volgens mij een 'latching solenoid':

Of beter (want anders net niet leesbaar op de onderste regel):

Echt waterdicht zie ik daar trouwens alleen in 12v, 24117-01: (maar die anderen zien er iig redelijk robuust uit)

(alles trouwens vanaf:

Voor de knopjes-fetischisten is dit gelijk ook al zeer aardig; draaiknop met verlichte indicator, niet vaak eerder gezien volgens mij:

Hmm, die 24200 is idd alleen met Explorer te vinden, via de 'product catalogus' link....overigens is het idd 110A continuous, maar slechts 25A 'make' & 'break'....ken nét, voor niet anderszins geschakeld spul (standkachel met timer heeft er natuurlijk weinig last van, maar Murphy zegt dat je dat ding er ook ooit een keer per ongeluk afgooit, tijdens het starten....;))

Ik weet niet of je al wat had gevonden, heb de tread niet helemaal > gevolgd.

Thanx, tot nu toe idd nog niet zo'n stevig exemplaar gevonden!

En voor jou nog wat trailer-inspiratie, eveneens Volvo; net gepost op de Volvo Valp & C303 Mailinglist....;))

xxxxxxxxxxx Subject: Interesting trailer coupling.

Just not sure whether it's main task is driving the trailer, or braking it....:)) (it says 'treiben trailer', so I guess it's shown in its detached position, power-line disconnected?)

(click on pix, more than once)

Anyone more pix of these military 202's? (only know two other ones, a prototype series of Land Rover 101 Forward Control, and a custom made Unimog bi-axle camper-trailer, with hydraulic power) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

--
Bye,

Willem-Jan Markerink

      The desire to understand
is sometimes far less intelligent than
     the inability to understand

[note: 'a-one' & 'en-el'!]
Reply to
Willem-Jan Markerink

"Willem-Jan Markerink" wrote in news:Xns93EEE20043DE0wjmarkerinka1nl@130.133.1.4:

Overigens alsnog helaas alleen 12v, maar da's het minste probleem, het ding trekt toch maar heel even stroom....en waarschijnlijk heel weinig (geen spec's helaas), dus een 24->12v step-down is ook met wat simpeler spul te creeren....en vanuit het dashboard schakel ik toch alleen massa, en die kan ik weer overal vandaan halen (continu/accessories/ignition/etc), itt 12v.

(al is het officieel/theoretisch beter van niet, massa die tegelijkertijd aan

12 en 24v ligt)