Re: Raar geval

Je zal op dat ogenblik waarschijnlijk de zware elco van de voeding ontladen via een kortsluiting.

"Marco Polo" heeft geschreven in bericht ...

Ik kreeg vandaag een Blaupunkt Tv in men handen type PM 55-48. >Deze doet op het eerste zicht niets meer. >Ik zie dat er twee smeltzekeringen insteken, eentje van 2.5 A en één van
800
mA. >De eerste was stuk en heb ik vervangen, de tweede was stuk, ik wil deze >vervangen, en wat gebeurt er? >Ze gaat kapot, zodra ik ze in de houder stop. >Stekker is uit het stopcontact, iemand een idee, waar ik het probleem moet >gaan zoeken. > >Denis > >
Reply to
wilfried tielemans

Vriendelijk bedankt Wilfried,

Ik kijk het even na.

Groetjes,

Denis

"wilfried tielemans" schreef in bericht news:pwK7b.12956$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

ontladen

moet

Reply to
Marco Polo

Wat zou deze groep zijn zonder Maarten? Als een tv zonder tv signalen.

Bedankt Maarten ik ga in die richting even kijken, tot het volgende probleem makker.

Denis

"Maarten A.E.Bakker" schreef > > Ik kreeg vandaag een Blaupunkt Tv in men handen type PM 55-48.

800

moet

Reply to
Marco Polo

Marco Polo schreef in berichtnieuws PYR7b.13542$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

whehehe die vent moest te koop zijn in de vorm van een reparatiedatabankie dan hajje een hele goeie

:))))

Reply to
Dakduvel

"Pieter Hoeben" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Ik vervang steeds een zekering met behulp van een geïsoleerd tangetje, is iets minder onaangenaam in dergelijke gevallen.

Maar dat doet u natuurlijk ook, vooral als ik voortga op uw reactie.

Denis

Reply to
Marco Polo