Re: JVC videorecorder voeding stuk?

Ik heb precies hetzelfde gehad. Recorder liep jaren probleemloos totdat ik
de stekker er een uit trok.
Oplossing: vervang de elco's in de (schakelende)voeding.
Daarna lipe hij weer als een zonnetje.

Joop

meer.
(tijdje

Re: JVC videorecorder voeding stuk?

Ik heb de tip ooit eens gekregen van iemand anders. Op mijn JVC HiFi
stereorecorder zat bij de voeding.
Het koelplaatje van de schakeltransistor in de primaire voeding zit op
twee plaatsen door de print heen gestoken op deze pennetjes
zit wat hars die na verloop van tijd gaat geleiden.
De oplossing is deze hars goed te verwijderen. Niet geschoten is altijd
mis.
het heeft bij mij in ieder geval geholpen.

--
Have Fun

       Fons
Re: JVC videorecorder voeding stuk?
Geen idee. Heb hem niet bij de hand. Even zoeken...
Aha. JVC HiFi stereo HR-J618E.

meer.
(tijdje

Re: JVC videorecorder voeding stuk?
Ga eens op zoek naar een "gebarste" elco !

Joop HMR