Re: Philips TV/Video combo: voeding stuk?

steeds

>slechter 'aan'. Nu doet hij niets meer. Zijn hiervan kwalen bekend? > > Pinkt het "on" ledje?

Neen. Hij doet helemaal niets meer.

Is dit alléén als er een cassette in het toestel is? > Indien ja; " U bat " spanning nazien en exact op 101.5V instellen. > Indien dit niet helpt dan voedingstrafo vervangen (482214610432) > > 2e tip, andere fout; als de voeding ts een Motorola MTP3055V is dan > moet je een spoeltje van 22µH plaatsen in de plaats van draadbrug > 9542. (482215752286) > Anders gebruik je gewoon een SGS type MTP3055E 482213063726

Voeding gebruikt Motorola MC44603P schakelende voeding IC. Ben nu opstart en standby aan het bekijken.

Reply to
Ultimate Buu

Ultimate Buu wrote in nl.hobby.elektronica:

Ik had het wel over de voedingstransistor, op het koelplaatje Als het toestel helemaal niets meer doet zal de voeding wel defect zijn, er bestaat een "kit" met alle benodigde onderdeeltjes doch ik weet even het code nr niet. Indien nodig kan ik het woensdag opzoeken.

Groetjes,

Al

--
SPAM will always be deleted.
We never read junk/unrequested mail

Ultimate Buu wrote in nl.hobby.elektronica:

Gemakkelijk te meten, als ze defect zijn zijn ze gewoonlijk "kort" tussen b/c/e