Mp3 speler met encryption nabouwen ?

Hoi,

valt dit na te bouwen ? is nogal aan de dure kant bij dat bedrijf ...

ik heb er namelijk verschillende nodig voor promotiestands, en moet dus zo goedkoop mogelijk zijn ...

kan iemand mij op weg helpen ?

Thanks !

meer info ? mail me !

Reply to
Johan Peeters

"ontwierpen wij een solid-state MP3-speler" "afkomstig van een CompactFlash kaart"

In welke eeuw leven die?

Je zou die lieden eens kunnen bellen, het zijn Nederlanders, prijzen zijn altijd bespreekbaar. Verder begrijp ik niet wat je met de encryptie wil bereiken en welke functionaliteit je eigenlijk nodig hebt. Je zou alles natuurlijk met een Mini-ITX pc kunnen doen, linux erop en mpg321 en klaar ben je, de vraag is of je bij kleine aantallen goedkoper uit bent. Als je enkel een geluidsfragment wil laten horen als iemand op een knopje drukt kun je misschien beter een heel simpel Mp3 spelertje kopen en aan de Play-toets een kabeltje solderen.

Ik ontwikkel zelf ook mp3 gerelateerde producten op basis van Linux of NutOS, dus :

  • hoeveel stuks heb je nodig en
  • welke functionaliteit wil je hebben en
  • welke prijs ben je bereid hiervoor uit te trekken ?
  • heb je integratie met bestaande sytemen nodig via I/O pinnen, I2C, Ethernet of RS485 ?
  • zijn speakers en behuizing en versterker en powersupply nodig voor je toepassing?

Ik hoor het graag van je. Groet, Edwin

Reply to
edwin ng

270 euro per stuk is redelijk scherp voor een dergelijk product. Anders wordt het toch een MP3 player in een USB stick met een knopje eraan gesoldeerd.
--
Reply to nico@nctdevpuntnl (punt=.)
Bedrijven en winkels vindt U op www.adresboekje.nl