kopie simkaart maken mogelijk?

Is het mogelijk om ergens een kopie van een simkaart te laten maken? Mijn net gekochte 2e-hands auto heeft een originele Nokia carkit ingebouwd voor de 6310. Mijn gsm is een 6610. Nu heb ik nog een oude 6510 liggen, deze past op de carkit. Bij Orange is het echter niet mogelijk een extra simkaart te krijgen. Is het mogelijk om ergens een kopie te laten maken van m'n huidige simkaart? Ik snap dat er dan maar met 1 toestel tegelijk kan worden gebeld, maar dat is prima.

Hans Koole
Reply to
HaKo

HaKo schreef in berichtnieuws bupacn$ltk$ snipped-for-privacy@news4.tilbu.nb.home.nl...

ging destijds met NMT wel, ik had 5 verschillende toestellen met hetzelfde nummer tot die jorritsma pooierbak besloot dat net te sluiten

:))

Reply to
Dakduvel

"Dakduvel" schreef in bericht news:bupjmm$k0mgl$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

bupacn$ltk$ snipped-for-privacy@news4.tilbu.nb.home.nl...

ingebouwd

is

simkaart?

dat

nummer tot die jorritsma

Via KPN kon je ook een 2de kaart krijgen.

Reply to
Xico

Je kunt geen kopieën maken van je SIM-kaart.

KPN levert een zogenaamde DuoCard. Dat is heel handig!

--

Vriendelijke groeten, Hans Remeeus. Ham Radio: PA1HR

Communication is about people, the rest is technology.

"HaKo" schreef in bericht news:bupacn$ltk$ snipped-for-privacy@news4.tilbu.nb.home.nl...

simkaart?

Reply to
Hans Remeeus

Vodafone heeft dat ook. Het heet daar ook een DuoKaart. Je kunt trouwens wel twee toestellen tegelijk aan laten staan hoor, maar dan gaat ie bij een inkomend gesprek alleen af op de GSM met het beste bereik (Vodafone). Bij KPN gaat dit volgens mij hetzelfde, of anders geheel willekeurig (geen ervaring mee).

Groeten,

Rick.

Reply to
Rick

Bij KPN is het zo dat het gesprek binnenkomt op het toestel waarop je het laatst een uitgaand gesprek gevoerd hebt.

Beide toestellen moeten dan natuurlijk wel aan staan.

--

Vriendelijke groeten, Hans Remeeus. Ham Radio: PA1HR

Communication is about people, the rest is technology.

"Rick" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

Reply to
Hans Remeeus