Aansluiting autoradio

Hallo,

Ik heb van een kennis een radioCD gekregen van het wereldberoemde merk "Audioconcept".

Wil deze gaan inbouwen in een hobbyprojectje, maar de aansluitkabels ontbreken. Wie kan me zeggen wat voor aansluitingen dit zijn ? Hebben dit soort stekkers een soort van code of zo ? Waar kan ik ze bestellen ? Eventueel een pin-layout ?

Zie:

peter govaere

Dit lijken me standaard ISO autoradioaansluitingen, en een zekering. Breng even een bezoekje aan de automaterialenhandel en laat je helpen.

--
Groet, salut, Wim.
Reply to

"peter govaere" schreef in bericht news:AHNal.23489$l% snipped-for-privacy@newsfe26.ams...

Maak em maar open, mischien vindt je nog wat text op de printplaat...

  • -

spr- is speaker rechts- spl+ is speaker links +

of sfr speaker front right...

Vaak staat er wel iets.

anders wordt het zoeken, de massa is gelijk aan de behuizing. die vindt je eenvoudig met een multimeter. De plus gaat over de zekering die is dus ook wel te vinden.

Ing, contact is al wat moeilijker moet je echt even van binnen bekijken.

De banen van de luidsprekers volg je via de eindtor.

Geen kortsluiting maken....

J.

Reply to
J.

Wim heeft nog nooit een iso aansluiting gezien...

Die zien er namelijk zo uit.

Wellicht kun je een verloop van Audioconcept naar ISO verkrijgen......

J.

Reply to
J.

Dat is altijd twijfelachtig, die autoradio's met hele korte of geen draden ;-) Maar kijk eens op

bij "Radio Aansluitkabels" Succes, Marcel

Reply to
Ma®©el

Via deze link kan je contact met ze opnemen, wie weet vertellen ze je zomaar wat je wil weten ?

"peter govaere" schreef in bericht news:AHNal.23489$l% snipped-for-privacy@newsfe26.ams... : Hallo, : : Ik heb van een kennis een radioCD gekregen van het wereldberoemde merk : "Audioconcept". : : Wil deze gaan inbouwen in een hobbyprojectje, maar de aansluitkabels : ontbreken. Wie kan me zeggen wat voor aansluitingen dit zijn ? Hebben dit : soort stekkers een soort van code of zo ? Waar kan ik ze bestellen ? : Eventueel een pin-layout ? : : Zie: :

: : :

"P" schreef in bericht news:496c5925$0$3512$ snipped-for-privacy@dreader25.news.xs4all.nl...

Ik heb gemaild maar geen antwoord gekregen....

Reply to
peter govaere

"peter govaere" schreef in bericht news:424bl.142$ snipped-for-privacy@newsfe13.ams...

Verwacht u meteen antwoord of mag dat misschien een paar dagen of week duren ?

Reply to
Pinokio

Weet je zeker dat die "kennis" geen hekel aan je heeft??

"peter govaere" schreef in bericht news:AHNal.23489$l% snipped-for-privacy@newsfe26.ams...

Reply to
Berend

Er staat zelfs een telefoonnummer bij.

Reply to
Ano

"Berend" schreef in bericht news:4c65e$496d2c5e$3ea354ab$ snipped-for-privacy@news.chello.nl...

Die kennis woont in Anderlecht? met kleurtje?

Reply to
pa ndora

Niets zeggen, actief lid van het Vlaams blok zeker ?

"pa ndora" schreef in bericht news:ZMibl.480$ snipped-for-privacy@newsfe16.ams... : : Die kennis woont in Anderlecht? met kleurtje? : :

"P" schreef in bericht news:496dc494$0$5410$ snipped-for-privacy@dreader28.news.xs4all.nl...

Nee hoor, ik kijk actief TV en lees actief de kranten............

Reply to
pa ndora

Oh, je gelooft indianenverhalen ? Mm, dat doet je politieke partij ook. Maar schaam je vooral niet;-((

"pa ndora" schreef in bericht news:Xxjbl.73405$ snipped-for-privacy@newsfe28.ams... : : "P" schreef in bericht : news:496dc494$0$5410$ snipped-for-privacy@dreader28.news.xs4all.nl... : > Niets zeggen, actief lid van het Vlaams blok zeker ? : >

: > "pa ndora" schreef in bericht : > news:ZMibl.480$ snipped-for-privacy@newsfe16.ams... : > : : > : Die kennis woont in Anderlecht? met kleurtje? : > : : > : : >

: >

: : Nee hoor, ik kijk actief TV en lees actief de kranten............ : :

"P" schreef in bericht news:496dc5ce$0$5416$ snipped-for-privacy@dreader28.news.xs4all.nl...

Die van jou steekt wel de kop in't zand en pronkt met de billen bloot.

Reply to
pa ndora

"P" schreef in bericht news:496dc5ce$0$5416$ snipped-for-privacy@dreader28.news.xs4all.nl...

u bent duidelijk aanhanger van een partij die heel makkelijk anderen onverdraagzaamheid verwijt, maar zelf extreem onverdraagzaam is tegen al wie maar iets verkondigt dat tegen UW ideologie in gaat. En neen, ik heb niks van doen met enige politieke partij ook.

Reply to
pa ndora

"pa ndora" schreef in bericht news:ZMibl.480$ snipped-for-privacy@newsfe16.ams...

Kom je hier ook al anoniem de mensen beschuldigen ?

Reply to
peter govaere

Goh... is het écht ?

Reply to
peter govaere

"Pinokio" schreef in bericht news:496cfeec$1 snipped-for-privacy@news4us.nl...

Het heeft zelfs nog geen dag geduurd. Als u "Die zijn in de handel verkrijgbaar" tenminste een antwoord vindt

Reply to
peter govaere

"peter govaere" schreef in bericht news:Uupbl.36652$ snipped-for-privacy@newsfe12.ams...

Hoe luidde de vraag ook weer?