siemens vaskemaskine fejlkode

Hejsa

Jeg har en siemens siwamat 6140 som kommer med en fejlkode der hedder 03 Fejlen er periodisk og jeg kan få maskinen til at køre igen ved at tømme den for vand ved at trykke gentagne gange på gummislangen der går fra tromlen til pumpen, indtil maskinen går igang

Jeg har kigget i instrukserne og det skulle være en pumpe/stoppet afløbsslange men syntes at pumpen kører fint rundt

Nogen der kender til problemet og evt kan sige hvad der er galt

hilsen Jt

Reply to
Jt

Hej Jt