Re: Erstatning af optocoupler h11a817 fra SMPS

> Jeg har droppet at finde en erstatning og i stedet bestilt en free > sample "match" fra Fairchild Semi.

Hvorfor vil du iøvrigt skifte den?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

Jeg troede den var defekt og tog den ud for at teste den. Da jeg så fandt ud af, at den var OK, gik der ikke mange sekunder før jeg ødelagde den ved et uheld (lysdioden fik for meget strøm).

mvh Nils Emil

Reply to
Nils Emil P. Larsen

Hehe, ok. Så er du vist sikker på, at den er defekt ;o)