MX7000 servicemenu???

Hej!

Er der nogen som ved hvordan jeg kommer ind i servicemenuen på et MX7000. Det er et jeg har købt, men billedet står helt forkert på den...

Mvh Rasmus

Reply to
Rasmus M. Jensen

Depends....

Hvordan forkert? Beskriv!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"
Reply to
Kim Voss Schrader

"Rasmus M. Jensen" skrev i en meddelelse news:bh30s5$kip$ snipped-for-privacy@sunsite.dk...

Jeg mener bestemt at man skal have bagbeklædningen af og kortvarigt kortslutte et stik mærket "SERVICE"

Et tip...Skriv lige værdierne ned INDEN du begynder at pille, så kan du altid komme tilbage til udgangspunktet.

mvh JBH

Reply to
JBH

"Ole Geisler" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@4ax.com...