Producenter af spoler og kondensatore til HF-småsignal filtre?

Der er noget galt med dit ur...eller noget :)

Reply to
Æske

Det passer lige med en time.

Reply to
Æske

Hej alle,

Jeg står og skal til at have fundet nogle passende komponenter til et passivt filter der skal fungere i området 0-2.2Mhz. Jeg skal have fundet en pribillig og pladsbesparende løsning. Spolerne må meget gerne være af ringkernetype på grund af støjimuniteten.

Nogen der kender til producenter af passende komponeter?

Har tjekket Epcos, men det kunne være rart med flere valgmuligheder ;-)

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

Ja det kunne da se sårn ud, men mit windows ur går korrekt :-/ ??

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

Ja....det må vel have noget og gøre med den newsserver jeg bruger, eftersom mit eget ur går rigtigt.

-- Morten

Reply to
Morten M. Jørgensen

og Murata har sådanne filtre/komponenter mvh/Per

"Morten M. Jørgensen" skrev i en meddelelse news:42517990$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Reply to
Jensen

Tag et kig på CoilCraft hjemmeside - de sender også gerne freebies ;)

Reply to
Slot

Hej Morten

Når det drejer sig om ringkerner så er