zvuènici od kompa u autu

Da li se mogu zvuènici od kompa sa sub-om spojiti u auto. Na kojem oni napajanju rade? Mo¾da 12V.?

Reply to
speedfight

rastavi zvucnike pogledaj kaj pi¹e na tranzistoru, ako ne pi¹e na kuèi¹tu.

Reply to
Ziki

Ako ima i koji unutra vjerojatno pi¹e BCXXX, i koji je sad napon :)?

Gdje je onaj ¹to ima kristalnu kuglu :P?

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

kuèi¹tu.

neka rastavi pa neka vid,i izmejri...

Reply to
Ziki

A koji su zvucnici u pitanju? Najcesce se radi o TDA pojacalima. Neka trebaju samo 12V (odnosno 14,4V), no neka trebaju simetricno napajanje + - 15V. Ali sve da preraditi na 12V. Pozdrav!

Mo¾e li se to nekako viditi bez da se rastavlja. Jer ih namjeravam tek kupiti pa ako ih rastavim i vidim da nije 12V nego vi¹e onda je kasno.

Reply to
speedfight

| Mo¾e li se to nekako viditi bez da se rastavlja. Jer ih namjeravam tek | kupiti pa ako ih rastavim i vidim da nije 12V nego vi¹e onda je kasno. |

Ako nema valjski adapter za napajanje vec direktno kabel u kuciste, tesko da ce se skuziti izvana. Nazalost.

no

Ne znam. Jo¹ ih nisam kupio pa zato pitam koje da uzmem. Bit æe 2.1. sistem sa 2satelita i 1sub.

Reply to
speedfight

Svi zvuènici za komp koje sam ja vidio imaju ¾njoru s 'japanskim' prikljuèkom za ulaz signala i mre¾ni utikaè za 220V! Mo¾da je to ne¹to novo????