Wifi antena

Klasicna pci wlan kartica. Router je daleko.

Dakle koji coax kabel uzeti, kolko ohma, gdje kupiti onaj sitni wlan konektor, te kako napraviti samu antenu (stapna), recimo komad bakra neke duljine, te koja je duljina optimalna ?

Reply to
grizli

tj jel bi se moglo dobiti 10dBw, nesto kao ovo , ali da se ne mora lemiti, tj negdje sam vidio da se dobili 15dBw neusmjerenu antenu koristeci bakrenu zicu i namotanu na tijelo u zavojnicu

grizli

©ta ka¾u podaci kartice, koja je impedancija ant. ulaza?

pa to je standard.. mislim da je 50 ohma hmm

Reply to
grizli

ako ?eli? praviti antenu omnicu za WIFI 2,4 GHz onda ti savjetujem da napravi? slot antenu.

ova tvoja sa coax kablom je u?asno te?ka za precizno napraviti. Okani se te.

ova je puno jednostavnija za preciznu izradu, a radi super

vi?e o wifi mre?ama ima? na hr.comp.mreze.bezicne

pozdraF

Reply to
dankodr

hmm a ima kakav link gdje je bas izrada takve antene ? dimenszine tocne materijali i sl ?

te koliko je dBw?

Reply to
grizli

Onda ti treba 50-omski koax, koristi se èesto za radio stanice, CB itd... ( TV-koax je 75 oma).

evo, ovdje ima? kalkulator i opis

a ovdje izradu korak po korak, slika kao u prièi.

nemo? fulat nikako

dovoljna ti je 8+8 alot antena. Ako ba? ?eli? jo? jaèu antenu, napravi si

16+16 slot.

dobit antene je oko 12 dBi ( za 8+8 slotova) ako se ne varam a za 16+16 je oko 15dBi-17dBi. Sve ovisi o preciznosti izrade. U svakom sluèaju imat æe? bolju antenu od one sa koaksijalnim kabelom.

pozdraF

Reply to
dankodr

da li bi se usb stick wifi koji nema ulaz za antenu mogo upotrijebiti..znaci otviriti stick i nalemiti negdje coax kabel ?

Reply to
grizli

jos nesto, kalkulator na linku spominje kanale i svaki ima malo drugaciju frekvenciju .. hmm da li je bitno da se to uzima u obzir kod izrade antene ?

Reply to
grizli

zavisi, kakav USB stick ima?. Obièno se mo?e, no treba znat gdje nalemiti coax kabel - tu ti ja ne mogu puno pomoæi, slab sam u tom dijelu.

pogledaj ovdje...

pitaj koga za savjet. Znam da je Burke tu pravi majstor. Nekad je bio jako aktivan na hr.comp.mreze.bezicne ali tamo ga veæ du?e vremena nema.

Reply to
dankodr

pa, svaki kanal ima svoju frekvenciju. wifi ima 13 kanala

kanal frekvencija

1 2412 2 2417 3 2422 4 2427 . . . . 12 2467 13 2472

ako ne zna? na kojem æe ti kanalu raditi slotica, najbolje ju napravi za 6. kanal. Mala promjena kanala (prema gore ili dolje) neæe znaèajno utjecat na dobit antene.

Reply to
dankodr

posto je wifi pci kartica dvosmjerna i odasiljac i transmiter.. tih 12 dbi da li to vrijedi sam za promljeni signal ? sto je sa odaslanim signalom (uvjeren sam da na odaslani signal to nema veze) tj. sto je u tom slucaju s lan routerom hmm

Reply to
grizli

da sad vidim da je ta antena jednosmjerna tj usmjerena joj je karakteristika.... tako da ovo sto sam rekao ne stoji

Reply to
grizli

????

o èem ti? èini mi se da malo brka? pojmove.

Antena uvijek ima istu dobit. dakle 12 dBi je i u prijemu i u slanju. Antena je uvijek dvosmjeran, naravno.

8+8 slot antena ima zraèenje u krug, 360 stupnjeva.

dBi mjera je ne?to u odnosu na ne?to.

dakle, ako ti je izlazna snaga oda?iljaèa 1mW, onda antena oda?ilje 12 dBi jaèi signal ( nisam siguran da bih sad dobro izraèunao jaèinu odaslanog signala u Watima).

al, ne zamaraj se s tim. Samo si napravi tu antenu i dalje se ne sekiraj kako to radi. Va?no da radi.

Reply to
dankodr

da, ok.. ma zanima me opcenito nevezano uz poso .. .

sto se odasiljana ticne jedini nacin po meni(makar nisam siguran) da ODASILJAC u nekoj tocki porstira na nekoj udaljenosti omoguci vecu EM snagu jest da karakteristika antene bude usmjerena?! a "jednostavnim rijecnikom receno" sto se antene za prijemnik tice ona svojim oblikom "hvata" vecu "kolicinu" prostora...

sve u svemu puno hvala za linkove :D

Reply to
grizli