PCMCIA WiFi <-> Antena <-> Antena

Witam, Posiadam karte PCMCIA (D-Link DWL-G650 15dBm, 2dBi) do laptopa, niestety jest ona bez wyjscia antenowego. Na gwarancji jeszcze 2 lata. Niestety potrzebna mi jest antena kierunkowa. Wpadlem na pomysl aby zastosowac dodatkowa antene przy antenie na karcie PC. Nie wiem jak duza moze byc strata. Moze sie okazac ze beda potrzebne wzmacniacze. Czy takie rozwiazanie sie oplaca? Czy ktos produkuje takie gotowe rozwiazania? Wiercenie otworow i wyprowadzanie przewodow, wydlubywanie rezystorow ... nie zabardzo, wolalbym miec gwarancje i zachowac dodatkowo antene na karcie ... Prosze o jakies rady....

Dziekuje i pozdrawiam, Rafał

Reply to
Rafal M

takiego numeru jeszcze nie widzialem ....

Reply to
Zdzislaw

jakiej mocy wmacniacz bym potrzebowal?

Reply to
Rafal M

rozwiazanie raczej odpada ... ceny wzmacniaczy powyzej 300 zl :(

Rafal M

Użytkownik Zdzislaw napisał:

wejdz na pazzegro do dzialu gsm, rozgladaj sie za antena booster ;) a ludzie to kupuja i naklejaja :)

Reply to
AlexY

czy na USB tez dostane?

Reply to
Rafal M

antena wzmacniana antena

Reply to
Zdzislaw

,Zainwestuj w dobrego doradce albo naucz sie czytac

Reply to
miet

to nie ma prawa dzialac, konieczny jest wzmacniacz

Reply to
Rafal M