DCF-77 dva pitanja

Imam jedan DCF-77 sat kupljen u proslom stoljecu u chipoteci, nekako ima problema sa hvatanjem signala moze uhvatiti sinhronizaciju samo ako se stavi tik do sjevernog prozora na najzapadnijoj tocki u stanu i to samo negdje u sitnim nocnim satima i ne bas svaki put. Dobio sam nedavno na poklon jednu "vremensku stanicu" sa DCF-77 i taj ima slicnih problema, zakljucio sam da je kod mene zbog polozaja u odnosu na Medvednicu i konfiguracije okolnih zgrada slab signal (i/ili) da ovi satici imaju slab prijemnik. Moze li se (jednostavno)napraviti bolja antena za DCF-77 signal sa eventualno jos nekakvim pojacalom ali da se spaja izvana bezzicno mislim bez da otvaram satove? U onom starijem satu antena je feritna u "vremenskoj stanici" ne znam pretpostavljam isto ali je pod garancijom pa nisam otvarao. Posto sad na kompjuteru imam manje-vise tocno atomsko vrijeme palo mi na pamet da sklepam vlastiti DCF-77 odasiljac i tako sinhroniziram satove. Malo sam guglao i nasao samo polugotove projekte gdje je objasnjeno samo nacelno kako to radi, ja bih ako je netko negdje vidio da ima odasiljac sa par elemenata koji se steka na paralelni port ili zvucnu karticu piceka i da se uz to dobije gotov program? Mozete me slobodno nazvati velikom debelom lijencinom...

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Inace, meni je radio bez problema dok se baterije na satu nisu ispraznile. Bas cu ih ovih dana napuniti pa da opet probam. Meni je radilo uz sjeverni prozor koji je u betonskom labirintu, al' je dobro hvatalo. Uz juzni nema sanse :(

Reply to
Svemirko

Imao DCF-77 ruèni sat. Nije se mogao sinkronizirati u prostorima gdje je bila fluo rasvjeta.

Reply to
Mario Malenica

Koja vrsta fluo-rasvjete: S balastom, ili elektronièki? Inaèe, zbog svih SMPS-a koji nas okru¾uju, nema vi¹e èistog prijema srednjeg i kratkog vala, sve samo krèanje, pi¹tanje i ¹u¹tanje....

Ne samo to nego ako zelim osciloskopom pogledati nekakav signal od dvadesetak mV amplitude, najprije moram pogasiti pola uredjaja u sobi :))) Recimo, stedna zarulja u stolnoj lampi ima sasvim zanimljiv sirokopojasni spektar kojeg veselo sprica okolo... f

Reply to
filiplolicREMOVE