Vjerovatno glupo: Peltier Auto klima

predpostavljam da bi bilo potrebno previse peltierova koji bi vukli previse struje.. ali mozda se varam?

Reply to
Vedran Parac

"Vedran Parac" rece:

Moje laicko misljenje je da je ekonomicno sto se tice potrosnje ali koliko kunicha bi trebalo dati za njih puno (treba ih puno)..

Reply to
Oldtimer

Ne varas se.

Reply to
Fire

cek malo, ti si to negdje vidio ili samo razmisljas o toj ideji?

Reply to
Chupa

razmisljam o toj ideji...

raspisao mi je brojeve covjek na istom threadu na hr.alt.klima-uredjaji, te se vidi da bi to vuklo cca 150-200A, meni se u glavi vrtila brojka oko 100A, no sve je to zapravo previse.

Reply to
Vedran Parac
©to se je u tome da auto klima ima 4-6kW. Ove novije imaju 2kW...

-- Pozdrav! Tomy, 9A5ALL

previse

Reply to
Tomy

: predpostavljam da bi bilo potrebno previse peltierova koji bi vukli : previse struje.. ali mozda se varam?

Problem ti je da auto-klime imaju od cca 2, pa do 6kW. Tako da ti je puno lakse mehanicku energiju radilice pretvoriti u ono sto ti treba, nego mehanicku u struju, pa opet u hladenje.

A, drugi problem ti je sto ces morati stavljati dodatni alternator od minimum 100A.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

"Vedran Parac"

te

100A,

ba¹ si mi oteo rijeæ iz "prstiju"....ba¹ sam htio spomenuti kako peltier od

100W(efektivne izraæene snage) na 12V vuæe 11A....za auto ti treba mimimum 15 elemenata...a za "kvalitetan" uèinak èak i 20 komada....koji bi dovoljno "brzo" rashlaðivali radijator za hlaðenje....iz to ga proizlaazi da bi konstantna struja od 150A bila "minimalna"...tj od 200 do 250 raspolo¾iva.....a to bih uistinu volio vidjeti....."generator" pod haubom.....bilo bi jednostavnije imati "mini" nuklearku pod haubom...
Reply to
GAGI-9A6AAG

[...]

U mojem autu (Seat Toledo 1.9TDI) je alternator od 120A. Isti su i u Passatima/A4 i slicnim autima.

A, normalne su velicine. :)

-- Tihomir Krizan

Reply to

postoji i problem hladjenja jer peltier koliko hladi s jedne, toliko se i grije s druge strane, sto opet komplicira stvar :)

Reply to
Chupa