E, da, sto bi se desilo... UPS

POWERCOM UPS-ovi imaju otraga shuko uticnicu. E sad sto bi se desilo kada bi u slucaju da nestane struja, ja ukljucio produzni s na primjer 3 uticnice, i u jednu od te 3 ukljucio kabel koji napaja UPS? Dakle zatvoreni krug. Onda u one dvije rupe ukljucim jos nesto sitno, i mozda??? imam duzu autonomiju? Mislim, sigurno su se doga vec sjetili i sigurno nesto jebe cijelu pricu, ali u globalu, ideja nije losa :)

Reply to
Dakky

Sad bi ti perpetuumobile... :D

Reply to
Tom Cue

Cijelu pricu jebe to sto nitko jos nije napravio perpetum mobile. Duzu autonomiju neces nikako postici, jer je korisnost uredaja ispod 100%.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

bi

Aj daj lupi se po glavi i odi spavati ;)

Reply to
Kreso Bukvic

kada

uticnice,

Onda

autonomiju?

pricu,

Perpetuum mobile ne bi dobio ali oscilator od jedno 1Hz bi. (ali koliko bi to dugo radilo to je vec druga prica:)

"Ivan Matacic" wrote in message news:1x0l11jbbmsjh$. snipped-for-privacy@40tude.net...

: Cijelu pricu jebe to sto nitko jos nije napravio perpetum mobile. Duzu : autonomiju neces nikako postici, jer je korisnost uredaja ispod 100%.

Da, ali UPS daje sam sebi struju. Zvuci logicno, ali ocito neizvedivo. Pretpostavljam da to napravim, da bi opterecenje preslo 130% i da bi se UPS samo-ugasio. Ili sam u krivu ? :)

Reply to
Dakky

UPS

Ja sam davno imao ideju o perpetum mobilu i poku¹ao:

Uzeo sam 2 elektromotora potpuno istih specifikacija i spojio im osovine. Potom sam im namote spojio zajedno i vjerovao da ako zavrtim zajednièku osovinu dovoljno brzo prvi motor æe vrtjeti drugi. Drugi æe davati struju prvome koji se vrti ....

Nije proradilo ;), ali sam otkrio da imam bujnu ma¹tu :)))))))))))))))))))

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

[...]

Da, a sto bi se desilo da se napravi mehanizam pomocu zupcanika, tako da npr. malo veci motor okrece veliki zupcanik, a drugih 10 manjih motora ima na sebi fuuul mali zupcanik, i svi se vrte kad se vrti veliki. Mali bi se u tom slucaju vrtili jako brzo i mozda bi stvarali dovoljno struje da pokrenu veliki (mozda bi se kakav sklop trebao napraviti, npr par kondica ili sl.)... a mozda bi bilo i viska energije? :)

Reply to
Dakky

Da to tako spojis UPS bi se palio-gasio, jer kad ima na ulazu napon on se ugasi i relejom propusti struju van, kad ga nema koristi bateriju za generiranje napona koji izlazi van.

Reply to
Venki

: Da to tako spojis UPS bi se palio-gasio, jer kad ima na ulazu napon on se : ugasi i relejom propusti struju van, kad ga nema koristi bateriju za : generiranje napona koji izlazi van.

Aha, ali opet, mozda bi radio 10% dulje po cijeni da skljoca non stop... i vjerojatno bi mu za 50% skratio radni vijek...

:))

Reply to
Dakky

Neces vjerovati ... to sam i ja napravio kad sam imao 11godina i sljedecih par godina sam se cudio zakaj ne radi....dok iz fizike nismo ucili o korisnosti :-))

in

Reply to
Kresimir Pecnik

Radio bi ti 30% krace jer je korisnost UPSa 70%

se

Reply to
Kresimir Pecnik

Zakon o ocuvanje energije kaze da je energija neunistiva i da ne moze nastati iz nicega.

I naravno broj okretaja nema veze jer su snage (i energije) iste ma kakve ti zupcanike stavio :-)))

osovine.

struju

pokrenu

Reply to
Kresimir Pecnik

Nisam ni mislio iz "nicega" - vec bi rukom pokrenuo veliki zupcanik...

: I naravno broj okretaja nema veze jer su snage (i energije) iste ma kakve ti : zupcanike stavio :-)))

Da, ali sta ne bi 10 motorica spojenih u seriju stvaralo veci napon? A sto je veci napon, brze bi se vrtio veliki zupcanik. I tako dalje :)

Reply to
Dakky