USB iznutrice

Pozdrav

Evo da probam tu pitati. Moja djevojka bi htjela raditi fensi ku?i?ta za usb stikove od drveta pa me zanima da li ima gdje za kupiti samo iznutrice pa da ispadne jeftinije nego rastavljati gotove stikove ili da mi pomogne barem ?to da guglam. Hvala unaprijed

lp

Reply to
zdenac

Te?ko ?e ispasti jeftinije! Iznutrice su USB-memory 'koordinator' i memorija.....

Reply to
vaso

Probaj guglati: usb stick pcb

Reply to
Darko

I vjerovatno ih jeftinije kupi¹ nego ¹to bi te do¹li da ih sam radi¹.

Reply to
Hombre

e ba¹ to, narucis tausend komada i da da¹ svaki za 50kn po kirvajima eto ti love.

Reply to
wunt li

jos da velis da je posveta s medjugorja... eto ti 100% veca cijena :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

jo? od?tambilja? na svaki primjerak lik gospe ili jesusa i nemadanema :)

Reply to
wunt li

ljudi moji, zgleda to smije¹no kad tak èovjek èita komentare ali bez jebemti na taj naèin digne¹ novce samo tako...

I'm protected by SpamBrave

Reply to
Pegaz

Lo¹e kvota¹ ali nema veze.

Problem je u tome ¹to je:

Ili se veæ netko toga sjetio, a mnogo je veæi igraè od tebe

Ili je nemoguæe prodati toliku kolièinu da bi zaradio dovoljno novca bez da ima¹ vlastiti lanac trgovina.

Reply to
Hombre