trafo, koliko VA?

Struja nije bas u mojoj domeni, ali bi mi trebao jedan transformator koji moze podnjeti nekih 24v i 10A. Moja zamisao bi bila ispeglati izmjenicnu 24V struju i postaviti regulatore napona 7924 (10 kom od 1A). Od koliko bi mi trebao trafo (VA) 220v ac -> 24V ac?

mozda negdje grijesim!? :o

10x
Reply to
somni

Trebao si napisati koji potrosac kacis na taj trafo tj. kako znas da mu treba stabilisan(regulisan) napon?

Poz.

Reply to
SASA M.

Zamisao ti je lo¹a ako rabi¹ samo jedan izlaz 10A a ako ih rabi¹ 10 po 1A svaki za sebe onda ok. Ako rabi¹ jedan izlaz onda uzmi neki jaèi tranzistor i spoji ga na izlaz samo jednog regulatora. Tranzistor mo¾e biti bilo koji a okvirno mu odredi¹ snagu disipacije kao maximalni napon na ulazu npr 32V minus izlazni napon od 24V te tu razliku pomno¾i¹ sa maksimalnom strujom. ispada 80W dakle tranða bar 120W sa dobrim hlaðenjem. U praksi bi to trebalo biti nesto manje zbog vjerojatno vecih gubitaka na ulazu stabilizatora pri max. struji. Trafo bi trebao bar 350VA 22 do 24V AC na izlazu. Kondenzator za peglanje min 35V ali sigurnije ne¹to veæi napon i uzmi vise komada manjeg kapaciteta. npr 4 x

4700uF. Za izlazni tranzistor trebas i za¹titu od preoptereæenja koja mo¾e biti izvedena na puno naèina i koji god uzme¹ za¹tita je obavezna.

Sve u svemu ako ba¹ mora¹ imati klasièan stabilizator, ond je to otprilike to na jedan jednostavan naèin. Te silne disipacije energije bi mene odvele na swich ili bar pulsno kontrolirani stabilizator, no pitanje je i da li tvoj veliki potro¹aè zbiljam treba stabilizirani napon, ako ne treba, a zelis koliko toliko stabilan napon onda zemi ¹to jaèi trafo bar 650VA i to

18VAC ispravi i speglaj napon te spoji direktno na tro¹ilo.
Reply to
miha

regulatore

Imam ti ja trafo te snage ako zatreba¹:)

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ

Zahvaljujem se na datim informacijama, te mislim da cu problem rijesiti sa regulatorom LM388K.

10x, pozdrav
Reply to
somni

Hello, somni! You wrote on Sun, 24 Jul 2005 20:29:44 +0200:

s> Zahvaljujem se na datim informacijama, te mislim da cu problem rijesiti s> sa regulatorom LM388K.

Pogledaj i

imas i shemu za 10A.

Reply to
miha