Sto mislite o ovome:

Like it, or dislike it? :)

Reply to
BladeRunner

Simpa je ideja s programiranjem preko obiènog telefona ( koje je sve te¾e naæi!?), ali to upucavanje koda tipkanjem Morseovih znakova neæe ba¹ biti popularno.....Zatim, spretniji 'hakeri' mogu prokljuviti kod samo praæenjem pokreta ruke....

Btw: To me sjetilo kada smo svojevremeno zvali na takvim telefonima sa zakljuèanim brojèanikom tipkajuæi preko kontakta vilju¹ke...LOL

Ja sam èak bio èuo da je tako besplatno. Uh, ¹to mi je bio raèun .... :)

Reply to
Sin&sha

Haha, dok sam bio u vojsci sluzili smo se tom metodom za zvanje sa sluzbenog telefona bez brojcanika... :))) f

Reply to
filiplolicREMOVE
15minuta, uff, previse :-)

-- Del Boy Stuff: