Signal na VGA monitor?

Dakle trebam napraviti ne?to vrlo jednostavno - od VGA monitora napraviti izvor svjetla. Koji je najjednostavniji na?in za to izvesti? Otvoriti ga i odvrtiti top na max pa neka pr?i fosfor? Spojiti neki napon na pin VGA konektora? Ho?e li to funkcionirati bez spojene sinhronizacije? Kako to izvesti uz minimalan napor, napominjem da nije bitno ho?e li monitor pre?ivjeti patr dana takvog rada.

Hvala svima na savjetima....

Reply to
Riba

Ddoatno poja?njenje, dakle bio bi idealan nekakav dingle koji bi spojio na VGA konektor od monitora koji bi ga zavarao da ima ulazni signal (da ne ide u sleep) i da nabije ekran na crvenu, zelenu, plavu ili bijelu boju, potpuno je svejedno. Jo? ako ne bi trebao vanjski izvor napajanja za sve to nema kraja mojoj sre?i.

Reply to
Riba

To ti je te¹ko izvesti i s dana¹njim 'pametnim' TV-om, kamoli s monitorom!?

Vidim da se jos nisi umorio od svakodnevnog pisanja gluposti po newsima :(

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Mda, ovo bi bilo propisno rjesenje... Nazalost nije ostalo dovoljno vremena za implementaciju ovoga pa se nadam nekom "fuserskom" rjesenju koje se da sloziti za jedan dan.

Hvala u svakom slucaju!

Reply to
Tomislav Ribicic
[Tue, 02 Jun 2009 23:35:48 +0200] Riba je napisao/la:

Upucaj u PIC program za timing signala, napon za funkcioniranje mozes izvuci odnekud iz tv-a.

Detalji:

Shema ti je dosta jednostavna:

This guy talks like his world is ending. And it is. Welcome to the information
age. Welcome to the second Enlightenment. Welcome to the future.
 -- Atomic235
Reply to
Davorin Vlahovic

Najbrze rjesenje je nabaviti neki stari skrseni laptop (dovoljan je bilo koji sa VGA karticom od 386-ice nadalje, a ne mora ni ekran biti ispravan) i uzeti neki DOS program za testiranje VGA kartice.

--
________
Pozdrav,

Problem je sto treba upogoniti 10tak ili vise monitora. Na kraju sam nasao VGA splitter za 8 monitora u Ventexu za 300njak kuna i mislim da cu to rijesiti tako. Hvala svima na savjetima.

Reply to
Tomislav Ribicic

monitorom!?

Èovjek bi htio izvedbu i BEZ napajanja, a ti mu uvaljuje¹ PIC-izvedbu? Pa tko onda piskara gluposti!?....LOL
[Wed, 3 Jun 2009 13:03:46 +0200] vaso je napisao/la:

Moze pitanje? Jesi li ti neki trol koji samo ljudima pokusava dici zivce ili si zbilja toliko neuk sto se ovih stvari tice?

--
[...]

:(

ili

Kakvo pitanje, takav odgovor: Priznajem, ne znam ba¹ sve o elektronici, zato i visim na ovoj grupi da od pametnijih jo¹ ne¹to nauèim!...lol

[Wed, 3 Jun 2009 14:38:48 +0200] vaso je napisao/la:

I cemu onda onakav odgovor Walteru? Covjek definitivno zna sto prica i radi i preporucam da slusas sto ti ima za reci ako zelis nesto nauciti.

A da bacas gluposti, bacas - i to ne rijetko.

--
[...]

Znaci stranica opet radi!!!! :-)) Idem ju odma teleportirati dok ponovo nije nestala.

Prosle godine nije radila pa sam dijelove projekta skupljao po raznim forumima, newsima, preko wayback machine...

Tip je genijalac, to je izgleda napravio kad je imao 21 godinu. Samo sam jos na primjeru sonde od Voje Antonica vidio tako do maximuma iskoristene resurse 16f84.

--
Chupo
Reply to