VGA kabel za monitor

Trebao bi neki monitor spojiti jedno cca 6m od kompa...sad nije problem uzeti dugi VGA kabel ili recimo dva-tri pa kombinirati nego to ¹to nemam mista da provuèem gotovi kabel sa konektorom...pa sam mislio uzeti vi¹e¾ilni oklopljeni kabel i konektore i sa njim napraviti.....sad me zanima dali svi pinovi (DSUb 15) trebaju biti spojeni ili ima i slobodnih...jer nemogu naæi

15¾ilni kabel.......
Reply to
mtech

vga kabel ima oklopljene r-g-b signale dodatno unutar kabela + kojih 5 zica, neznam kakvu sliku ces dobiti ako stavis obican kabel, a jos na tu duljinu namoj ocekivati dobru sliku... probao sam produzivati vga kabel ali se slika drasticno pogorsa (dobije se sjena - na slovima je najvidljivije)

Reply to
Fastah

frabrne

Ja sam jo¹ u srednjoj davno bio uzeo produ¾ni VGA od 1,5metra i rasjekli g te nadostavili sa po dva kabela od LAN-a...nekih 7-8 metara ui slika je bila OK!

?

Reply to
mtech

vi¹e¾ilni

svi

naæi

Ne vjerujem da ce oklopljeni kabel bit dovoljan, boje bi trebale biti posebno oklopljene inace ima previse preslusavanja (sjena). Probaj pronaci kabel za scart (on bi trebao imati posebno oklopljene boje) pa na njega postavit konektore ili uzest 3 75 omska koaxa za boje i STP za ostale signale.

MO¾da da naðem dugi (mislim da ima 5 metara) VGA produ¾ni pa mu otkinem konektor, provuèem ga i ponovo spojim.,.....

Reply to
mtech

Evo sad sam ba¹ precvika jedan produ¾ni VGA kabel od 2 metra.....unutra 14 ¾ica 0,15 i masa + neki oklop jadan od folije...............................

Reply to
mtech

Kavliteta :)) To radi dok je kabel dovoljno kratak i rezolucija mala a nakon toga... moguce su smetnje.

bila

To sve ovisi o rezoluciji i refreshu - sto vece vrijednosti, veca i osjetljivost na kvalitetu kabela.