VGA connector DELL monitor

Ik wil een nieuwe VGA connector aan een geamputeerde DELL M992 monitor zetten. Weet iemand misschien hoe de draden aangesloten moeten worden?

Ik heb op internet de volgende gegevens gevonden:

VIDEO GRAPHICS ARRAY (VGA) HD-15 PIN FEMALE: PIN Signal

1 Red 2 Green 3 Blue 4 Monitor ID Bit 2 5 Digital Ground 6 Red Analog Ground 7 Green Analog Ground 8 Blue Analog Ground 9 not used 10 Sync Return (GND) 11 Monitor ID Bit 0 12 Monitor ID Bit 1 13 Horizontal Sync 14 Vertical Sync 15 not used

De kleuren van de aansluitkabel van de DELL monitor zijn: Rood, Groen, Blauw en Grijs (dikke draad) Paars, Wit, Zwart, Oranje en Geel (dunnen draad)

Rood, Groen en Blauw zullen wel op resp. pen 1, 2 en 3 moeten. Maar hoe zit het met de rest?

Alvast bedankt,

André

Reply to
André