Vga na component

Moze li mi netko pojasniti tocno vezu izmedju ova 2 signala (prikljucka)? Npr vga sa PC-a, na component TV. Naisao sam na uredjaje koji kostaju i po 2000kn, a ima i kabela za 20 dolara. Ne razumijem sto je uopce tu problem. Kakva elektronika treba ili sto vec?

Npr

usenet

Problem je u tome sto su to prilicno razliciti formati prijenosa videa. VGA prenosi RGB komponente slike, a komponentni YPrPb, tj luminancu te razliku boja plavog i crvenog. Drugo, razlicite su frekvencije horizontalne i vertikalne sinkronizacije. Zato su potrebni elektronicki sklopovi koji pretvaraju RGB u YPrPb te jedne frekvencije u druge.

Adapteri koji nemaju te transkodere samo prebacuju signal s jednih na druge pinove prikljucaka. I to moze raditi samo kod onih televizora koji mogu prihvatiti RGB signal na komponentnim prikljuccima. Ne znam da li postoje.

--
ToMo
Reply to

Noviji telkaci primaju i RGB signal. Nije dosta samo RGB ulaz na telkacu, problem je i frekvencija: PC generira slike sa 60 i vise Hz. a za TV treba

50Hz...... Ti 'jeftini' adapteri su za Graficke kartice koje imaju TV-out ali kao VGA-konentor?

Preko component chincheva? Daj mi neki link. RGB ide AFAIK samo preko scarta.

Nije ta frekvencija, tj. fps problem, to se nastima u driveru kartice ili PowerStripom. Problem su frekvencije sinkronizacije audia/videa.

TV-out ne moze biti VGA konektor. TV-out je ili HDMI ili kompozitni zuti chinch ili onaj obogaceni s-video konektor s adapterom na kompozitni.

--
ToMo
Reply to

Formalna razlika!?

treba

Mo¾da ima¹ vi¹e iskustva, ja do sada nisam vidio ni jednu 'obiènu' grafièku kojoj se fps mo¾e podesiti na 50Hz.....

Mo¾e: Npr. Matrox GP45 Dual Head kartica.......

King

zasad jos nitko nije konkretno pomogao, ovo sto pitam trebalo bi bit trivijalno, ali ocito nije.

Reply to
usenet

Ho, nisam znao da postoje lapovi koji sibaju audio kroz vga. Ti boga.

--
ToMo
Reply to

Izmedju RGB i YPrPb? Pa drukcije odvajanje slike. Pogledaj si na wikipediji, ne da mi se sad objasnjavat. Uglavnom nije kompatibilno i nacelno YPrPb je nesto kvalitetniji, mada malo.

E sad ne znam ni ja bas sve detalje. Mozda ne mogu preko VGA/DVI, ali mogu preko tv-out.

A ne znam, ocito ne znam sve zive modele, ali vecina ih ne radi tako jer nema potrebe. Imaju VGA/DVI za monitore, tv-out za telke.

--
ToMo
Reply to

Ako pricamo o CRT-u RGB je kvalitetniji jer ide direktno na ekran. Yprpb zahtjeva daljnju obradu kako bi se iz njega dobio RGB. VGA se moze spojiti na RGB ulaz TV-a samo treba prilagoditi V i H frekvencije na 50Hz/15.625Hz. Subcarrieri i ostale frekvencije nisu za ovo bitne.

Ako je trivijalno zasto uopce pitas ;)

Na ovom linku bi mogao dosta nauciti:

a ako nemas odgovarajucu graficku i znanje za sloziti nesto takvo moze i:

________
Pozdrav,
Walter
Reply to
Walter Gottwein

Vecina moze dati 50 Hz preko VGA izlaza samo se isto ne moze postici direktnim kliketanjem u display propertiesima u Windozama, vec se treba malo potruditi - poigrati sa editiranjem registrya ili instalirati PowerStrip...

Osim Matroxa kojem se nije dalo stavljati posebne TV-out konektore istu stvar su koristili neki laptopi.

--
________
Pozdrav,

32e&_trksid=p3286.c0.m14

Tako u¹tede jedan konektor, 15-pin VGA i tako ima barem jedan pin vi¹ka za spoj na monitor...

Da si pazljivo citao, zakljucio bi: Ako imas OBICNI VGA i na njega hoces spojiti TV, treba ti SKUPI adapter, a ako vec na stroju imas i TV-out, treba ti obicni, 'glupi' adapter.....

Jel' prièamo o 'component chincheva' ili o RGB?

Moram spojiti sa VGA preko kojeg se pusta 720p signal na komponentni ulaz PLAZMA TV-a. Dakle trazim bilo kakav adapter koji radi i gdje se moze nabaviti, nije bitna cijena.

Reply to
usenet

Ako veæ ima¹ LCD/Plazma TV, onda on vjerojatno ima vi¹e HDMI ulaza. Mo¾da je lak¹e (i jeftinije) naæi kabel/adapter VGA na HDMI, nego ovaj prvi. Znam da ima DVI -> HDMI kablove veæ od par desetaka kuna. Jedan takav i sam koristim na FullHD TV-u.

Reply to
-Rio-

Lakse i jeftinije ce naci adapter koji ce digitalizirati analogni VGA signal i generirati digitalni prema HDMI specifikaciji ???

Ti su jeftini jer ne treba nikakva konverzija signala vec samo konektora.

--
________
Pozdrav,

Onda mu je najbolje da kupi drugu grafièku karticu koja ima DVI i HDMI izlaz. Ima ih veæ od 250kn, pa zamijeniti postojeæu. Moja grafulja ima dva DVI izlaza, pa sam jedan spojio na monitor, a drugi preko DVI-HDMI kabela na LCD-TV. Da mi grafulja ima i HDMI izlaz, bilo bi jo¹ bolje i elegantnije rje¹enje jer bi prenio i zvuk, ali niti ovako nije lo¹e (ionako koristim vanjsko pojaèalo).

Pozz!

Reply to
-Rio-

Ili grafièku koja ima TV-out? A onda ti neki napi¹u: Treba mi to za laptop...lol