Savjet za kupnju osciloskopa

Evo po¹to mi je odapeo scope moram uzeti drugi :(

Odluèio sad da ovaj put ni¹ta staro, stoga bi uzeo novi. Gledao sam cijene u Chipoteki i tako malo mislim da ne bi potro¹io vi¹e od 5 000 kuna. Mo¾da jo¹ malo rastezivo.

©to uzeti? Imate preporuku za neki model koji se mo¾e kod nas kupiti? Ili mo¾da Conrad, imam vezu za tamo tako da mogu dobiti direktno.

Uglavnom dosad sam koristio 2x20o mhz ¹to mi je bilo dovoljno no za te nofce ide i 2x30 mhz ¹to mi je opet ok.

Stoga tu negdje u toj cijeni da nemoram jesti krekere iduæe dvije godine :)))) Neznam da li se sa novim scopom dobiju sonde?

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

Mora biti analobni ili moze digitalni?

Reply to
fire

cijene u

nofce

Moze i digitalni. Dosad sam i koristio digitalni i bio zadovoljan, ne vidim razliku.

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic

TDS serija, Tektronix :)

Reply to
BladeRunner

Imam, dobije ga za 10000 jer sam u skripcu.

godine

Reply to
Petar Bjelèiæ

Buduci da si vec izgradio status na

:-)) tamo imas prekrasnih i brzih (>100MHz) cetverokanalnih analognih skopova koji ljudi daju skoro za djabe.

Evo recimo:

ili jos bolje:

A ako hoces digitalni, samo dogradis brzi ADC poslije vertikanog pojacala i imas digitalni skop sa storage-om a tako nesto neces naci ispod 1500 eura. Necu ni spominjati da ovdje imas cetiri kanala, time delay base (izuzetno korisna stvar) i hrpu ostalih gluposti.

Reply to
Svemirko

Provjeri cijene nakon zavrsetka aukcije, pa ces vidjeti da bas i nisu toliko jeftini.

--
________
Pozdrav,

Istina je. Ali mislim za HP nece otici vise od 200 eura a za ovaj drugi vise od 700 eura. No nikad se ne zna :-))

Reply to
Svemirko

Radije neka da malo vise novca kod

. Firma je pouzdana i daje kalibracijske certifikate i jamstvo.

--
...all those moments will be lost in time...
...like tears in the rain...

prekrasnih i

za

Tako ce slicno i biti vise nek upujem staro i rabljeno. Ili novo ili nikako.

Kreso

Reply to
Kreso Bukvic