Pager za konobare

Hitno mi treba jednostavan pager. Sistem treba imati 10-tak pagera koji imaju beep i vibro dojavu a kaèe se na pojas ili d¾ep ko¹ulje. S druge strane je predajnik sa isto toliko tastera. Pritiskom na taster odreðeni pager zapi¹ti i vibrira. Ima li tko informacije gdje to kupiti?

Reply to
coin

Mo¾da 10 malih, jeftinih mobitela?

10 PMR primipredajnika koji imaju i vibro? 10 ogrlica za dresuru? (nemaju vibro, ali p(r)ozvani zna da ga se zove :-))
Reply to
DZ

nek svakoga veze na lanac, i kad mu zatreba samo ga rukne :)) ako se ne odazove odmah, uvijek ostaje opcija "nogom u rebra"

:)

Reply to
Mika

Postoje specijalne ogrlice za dresuru pasa pa.... mislim da sam bio jasan

:))

Reply to
BladeRunner

Savjetujem da ubuduæe nabavite kalendar kako bi na vrijeme mogli vidjeti da se pribli¾ava ljeto i sezona konobarenja...

--

MarkoZibret
@gmail.com

"You must be master and win, or serve and lose, grieve or triumph, be the
anvil or the HAMMER."
Reply to
Marko ®ibret

Kupi 3 seta Binatone radio primopredajnika u npr. Metrou koji se mogu programirati na 10 kanala i (mislim) 5 potkanala i svakoga mozes posebno selektirati, a imaju i vibru... U svakom setu su 4 primopredajnika (kako bi moj kompic rekao Binatonove motorole) i dva punjaca... Ja kupio iz zajebancije jer mi je na terenu krepalo izlazno pojacalo na profi Motoroli a morao sam obaviti neki posao kabliranja... i moram priznati da rade odlicno na radijusu cca 500m, cak i u zatvorenom, a selektiranje poziva po kanalima je guba... cak si mislim sad uzeti i profi motorole sa selektivnim pozivima, ali mi zao dok ove (stare 12 god.) ne krepaju skroz... Ovi Binatone su i mali po dimenzijama, ko mobitelcici... Nadam se da sam pomogao...

Reply to
Bukofsky

Na¹ao u Trstu sinoæ i kupio. Hvala svima dobronamjernima na savjetima, Vizleru za dobru ideju (na mail). Ostali se nisu trebali truditi tipkati, za zajebanciju postoje druge grupe, pogotovo g. ®ibret kojem preporuèam da ako nema ¹to pametno reæi nek lagano u troskocima napravi mah-mah...

Reply to
coin

Isprièavam se ¹to je u mom tekstu na kraju bilo zajebencije, no u prvom dijelu zbilja sam htio dati upotrebljiv savjet (mobiteli i PMR radio stanice, prvenstvemo zato jer je oboje "instant" dostupno).

Molim te da stavi¹ neki podatak o opremi koju si kupio, ne¹to slièno zanima i mene za druge potrebe. Ako ne ¾eli¹ staviti na grupu, molim te da mi informaciju po¹alje¹ na mail.

Srdaèan pozdrav, Damir

Reply to
DZ

Pa i nije zajebancija, a i nije mi te¹ko tipkati... Prvenstveno sam imao na umu èinjenicu da ste se u ¹pici sezone sjetili tra¾iti rje¹enje (odma-sad-ajmo-zar ne vidite da su turisti navalili) A nije ba¹ bilo te¹ko predvidjeti da æe biti gu¾ve, tako da je sve skupa bilo u dobroj namjeri kako i iduæe sezone ne bi bili zateèeni na tom ili nekom drugom tehnièkom pitanju. I da, ja nemam potrebu skrivati se iza nick-a i pozdrav iz rovinja maila ! Ja Vas neæu slati da napravite troskoke, a ako ste nervozni jer Vam je vruæe, jednostavno upalite klimu. Ili mo¾da i nju kupujete tek ovih dana...

--

[...]

Pretpostavka je majka svih zajeba a lupetanje po grupi uobièajena stvar. Pa-pa Marko.

Reply to
coin