philips-savjet

tv philips 20pt 1554/58 vrisnuo mu je hot i sad kad sam ga zamijenio ostavio sam nekoliko sati da radi otvoren na stolu. nakon toga vidio sam da mu se jako grije hladnjak MRE®NOG mosfeta i nisam siguran jel to normalno.koliko znam hladnjak bi se trebao grijati maximalno toliko da se mo¾e ruka par sek dr¾ati na njemu.ovdje nakon sekunde moram maknuti ruku inaèe æe me spr¾iti. inaæe tv radi ok. jel bi bilo pametno na postojeæi hladnjak uèvrstiti jo¹ jedan malo deblji da se bolje hladi ili za to nema potrebe.nebi volio da mi nakon tjedan dana ode mre¾ni tranzistor... molim savjet

hvala

Reply to
fluke

"fluke"

maximalno

da

ode

:: Nije ba¹ pravilo da hladnjak mo¾e¹ dr¾ati rukom i sve u redu, oko 60°C max. To je nekad vrijedilo za bipolarne tranzistore i stariju tehnologiju. Dana¹nji MOS-FET posti¾u optimaklne radne uvjete na 80°C i vi¹e. Temperetura kuæi¹ta mo¾e prelaziti i debelo preko 100°C. Pogledaj koji je to MOS-FET i potra¾i podatke na netu. Naveo si samo tip TV i svakako je najbolje da ti o samom kvaru i moguænosti novog odgovori netko tko ima iskustva s njim. Ja nisam TV me¹tar, samo ti ka¾em ne¹to opæenito o MOS FET. Pozdrav!

Reply to
ulix111

Ukratko sparaju sparaju... Meni su u A klasi mosfeti imali po godinu dana preko 100c na kucistu ali su onda redovito riknuli nakon cca jednom godisnje... Sto je mos bio hladniji to je duze trajao... Ako stavi hladilo nece pogrijesiti... Z

Reply to
zega

hvala na odgovorima . mosfet ima oznaku P6NC60FP (STP 6 N60F ) to je neki 30-40w tranz mislim da æu staviti dodatni hladnjak ne bude smetalo.mo¾da nebi ni smetalo da se stavi jaèi tranzistor,npr. IRF BC40. pozdrav

Reply to
fluke

Reply to
fluke