Savjeti za pojacalo

Pozdrav svima! Odlucio sam jedan 5.1 sustav iz kucnog kina staviti u uporabu. Kucno kino sam jeftino dobio, a 5.1 mi iskreno ne treba, tj. meni mi dobra stvar ali starcima bas nije tako da sam zvucnike morao maknuti. Da ne stoje bezveze mislio sam ih zakaciti na komp umjesto ovih 2.1 ali naravno posto su pasivnjace treba mi pojacalo. Sad nejveca glupost je sto na zvucnicima pise da su 60W sateliti i 60W sub. Ja kazem da nema sanse jer su sateliti jedva malo veci od sadasnjih na 2.1, a oni imaju

2W RMSa. No bilo kako bilo mislio sam napraviti pojacalo tako da TDA8571 bude za rear i front, TDA1560 za sub a TDA2005 za centralni. Na 12V idu pa mi je lakse. Mogu uzeti nego PC napajanje za 12V. Rado bi stavio neki chip koji radi na 25-35V ali mi je bed sad izvadjati napajanje za to. Ako tko ima kakvu ideju koji da IC stavim umjesto ovih. Ne treba mi sad 100W. 4x40 za satelite, max 50W za sub i 20W za centralni je dosta. I BTW. ako tko ima poboljsanje neko ove sheme iz datasheeta ovih ampova neka javi. ;) Tnx svima!
--
                __.---¨¨¨¨¨---.__
,-------.-¸  ,-´-------------------        -Lt. Cmdr. Data-

Imas tda1562 koji daje oko 60W na 4ohm s 12V napanjem(ne +-12).

Reply to
fire

Second officer's personal log stardate Sun, 18 Dec 2005 15:26:23 +0100: USS Enterprise received the following message from Lt. Cmdr. Data

Da jos nesto pitam. Sto je po vama bolje. Trafo od 200VA ili neko PC napajanje? ;)

--
                __.---¨¨¨¨¨---.__
,-------.-¸  ,-´-------------------        -Lt. Cmdr. Data-

TRyfo je sigurnije i jeftinije ali skuplje naravno, dok napajanje je ok jedino smeta ako ima kakvih rasipnih polja u njemu ilu u samom istosmjernom naponu bruma kakvog. Inace ja sam radio s PC napajanjem cak predpojacala i sve radi bez problema, mjereneo na analizatoru i scopu, nikakvih parazitnih signala ni bruma!

Reply to
mtech

Najeftinije bi bilo malo preraditi napajanje da daje van +-20-25V.

Reply to
fire

Second officer's personal log stardate Sun, 18 Dec 2005 16:44:33 +0100: USS Enterprise received the following message from mtech

Jel daje dovoljno snage van? Ne mislim sad uzimati nekog P&C-a od 500W koji daje preko 25A na 12V nego nekog 300W jeftinjaka. Da radi... Naravno, ne JNC. ;) Dakle PSU it is...

--
                __.---¨¨¨¨¨---.__
,-------.-¸  ,-´-------------------        -Lt. Cmdr. Data-

imas tda 7294, 100 W... 30 kn chip

kaj se tice napajanja, trafo se uglavnom stavlja, i sigurnije, ali dosta skuplje, kao sto su i drugi rekli

sto se tice kompa kao napajanje.., da to je ok , ali to je 12V, (-12 necemo racunati , jer daje jako malu struju 100W), uglavnom, da mu treba 220 V , ali ne +-, uglavnom, tako da nemoram imati trafo ;))))), naravno C-ovi i greatz ce trebat...,

Hvala i pozdrav !

Reply to
Hrvoje Kusulja

Kolko sam ja vidio najeftiniji trafo je oko 40kn(kak god male snage bio). A at/atx napajanja se znaju jeftinije nabavit.

Reply to
fire

eh, da , tocno je, na jakusevcu se moze nabaviti i po 20-30 kn napajanje.. (s time da svaki trece ne radi, ali opet....)

kk, bye

Reply to
Hrvoje Kusulja

Khm da sad tri hrelica vise nece biti jer praznici praznici, nego jos k ptome pridjeoti ukidanje tog sajma, to je lose veoma lose, zna li netko detalje o tome>??? Da li ce naoci alternativni prostor, gdje, kad i slicno sve info dobrodosle... Z

Reply to
zega

katastrofa, a di cu onda kupit monitore i pc napajanje ?

Reply to
Hrvoje Kusulja

U poruci: 1q27tkfmlndrw$.epehnxbw0n1$. snipped-for-privacy@40tude.net, Lt. Cmdr. Data je napisao/la:

[...]

S TDA8571 imam ja slozeno za prednje i zadnje - sasvim zadovoljan, nikakve primjedbe nemam. Tjeram ga sa AT napjanjem od 200W preradenim tako da daje 14.4V i dodano je oko 20000uF kondica. Na do kraja pojacanom, napon padne sa 14.44 na 14.43V.

Sub tjeram sa TD7294 u mosnom spoju.

Centralni nemam.

-- Tihomir Krizan

Reply to