RIGOL DSA 815-TG

RIGOL DSA 815-TG:
http://s22.postimg.org/c7d48a2pt/20151019_210352.jpg

http://s29.postimg.org/88zcwfql3/20151019_214104.jpg

korespodenciju i jako brzu isporuku.

Pozdrav!

    Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

Koliko si to kod njih platio u Kn sa PDVom?

cijena ili bolja?

Re: RIGOL DSA 815-TG

S obzirom na to da mi Batronix pred cca 10 mjeseci kad sam kupovao
osciloskop nije ni odgovorio na upit, za razliku od Byte-Laba, nisam ni

Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

Re: RIGOL DSA 815-TG

ByteLab kupuje od Batronixa s obzirom da je Batronix uvoznik za EU, a

primjerice, DS1052 je kod mene bio 2500kn, a u ByteLabu 3000kn....pa ti vidi

po tom principu poslovanja ja mogu biti uvoznik i distributer za rezervne
dijelove za Boeing avione, space shuttle program, brodove i

lageru, kupio bih, hitno?!?" ...odgovor bi bio ; "trenutno nemamo to na

nemamo na lageru..."

ja popizdio i pitao;

i servis?!?!?"

i dobijem odgovor;

RUKE.......zbogom...

direkt na ruke u roku od 5 dana kao i sve ostalo to sam kasnije preko istoga

Re: RIGOL DSA 815-TG

Bytelabova cijena je 10.671kn. Di je problem?

2.700kn (s PDVom)? Dakle, ne daleko slabiji model 1052, nego 1054. U

Isporuka za DS1054Z je bila u roku od mjesec dana kad je taj osciloskop

Isporuka za DSA 815-TG je izgledala ovako: U ponedjeljak sam poslao

kupca odbili za sva vremena.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

molim te, daj budi ozbiljan....

bio s njima...

asortimanu..

ja kada sam dilao osciloskope, imao sam na lageru po barem 2-3 komada

mirisali...

moji kupci Rigol osciloskopova su dobivali osciloskop u roku od 2 dana po

kontekstu jedina konkurencija bili Elmatis i Chipoteka koji na lageru imaju
razno razne DSOe...

Re: RIGOL DSA 815-TG

regiji....

servis sprnog...

kako rekoh, danas se svaki qrac palac sjeti biti uvoznik, distributer i

da su svijetska kompanija...

Re: RIGOL DSA 815-TG

Re: RIGOL DSA 815-TG

negativno govorim o konkurenciji?!? :))))))))))

Re: RIGOL DSA 815-TG

Re: RIGOL DSA 815-TG

Re: RIGOL DSA 815-TG

Re: RIGOL DSA 815-TG
Hvala :)

nitko ne radi besplatno. Koliki je taj postotak? Ne zanima me dok mi
cijena odgovara u odnosu na alternativu.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

brzu, a da i ne govorim jeftiniju...

vremena...

drugog distributera.....

a zamisli tek da govorimo o eurima....ja mislim da bi gledao i na 0.1%

biti licemjeran :))

rezime; ja ne pljujem po konkurenciji, ali da ByteLab ima po barem jedna

nedavno mi je hitno trebala tipkovnica za jedan laptop....zovem lika koji
kakti ima SVE....i onda mi se prosere da mu moram uplatiti avans 50% i da

reklamirati sa motom; "TI RECI, JA IMAM"....s obzirom da uisitnu imam gotovo
sve brandove koji se motaju po Europi...

svaki drugi okarakterizirao ovako kao ti sada?!?!?

5....10....20...dana..."

kada sam se bavio osciloskopima, imao sam na lageru preko 50-60 komada
analognih skopova zbog koje je i bila svojevrsna drama svojevremeno, a isti

isprobati prije kupnje, dok kod "konkurencije" se moralo

Re: RIGOL DSA 815-TG
/CUT

1. Di si zel razliku 400/300 EUR ByteLab/Batronix??

1. DS1054Z sam u Bytelabu platio cca 2.900kn s PDVom. Nemogu se sjetiti

bila 3.200kn s PDVom.

cijeni? Gle, neznam za tvoja iskustva s njima, al prema mojim podacima i

dana nije problem.

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

bolji RBW (10Hz, 1Hz?) i neke EMC opcije?

Re: RIGOL DSA 815-TG

http://www.batronix.com/shop/oscilloscopes/Rigol-DS1052E.html

a ByteLab, 2.340+PDV=2.925kn
http://www.byte-lab.com/rigol/digital-oscilloscopes/ds1000e

ako sada gledamo razliku;

Re: RIGOL DSA 815-TG

Sad si se uhvatio za model koji s menom nema nikakve veze, niti bi taj

DS1054Z
DSA815-TG

--
Pozdrav!

     Tomy, 9A5ALL

Re: RIGOL DSA 815-TG

25% PDV-a, te isporukom direktno na ruke ili sa pit-stopom negdje u HR...

dobavlja...

ja sam uspio kontaktirati Kineza direktno....cijena za 1052 bi bila oko

Site Timeline