transformator TG-2-20

Witam Szanownych Grupowiczów,

Kurzy mi się na półce kilka transformatorów TG-2-20-666. Pomyślałem, że wykorzystam je do jakiegoś wzmacniaczyka np. na ECL 82. Niestety, nie znam parametrów tych transformatorów, (poza tym, że jak wyguglałem, 2 oznacza moc 2VA).

Może ktoś z Was ma stary katalog lub wie, do jakiej lampy i do jakich głośników były robione te trafa?

Pozdrawiam,

Reply to
Artur Stachura

Dziękuję pięknie. Już po wyslaniu posta znalazłem na forum dyskusyjnym odnośnik wskazujący na stronę Fonaru, gdzie jest tabela z danymi tych transformatorów:

ciekawe, link działa chociaż nijak nie mogłem znaleźć tego pliku przeglądając zamieszczone tam teksty.

Pozdrawiam

Reply to
Artur Stachura