regulacija broja okretaja dc motora

ima li neki jednostavni sklop za napraviti tako da mogu regulirati broj okretaja motora

dc motor je 24v 250w

motor bi se trebao ukljuciti polako isto kao kod motora dok dodajes gas

Reply to
mladen

Ima¹ na hr.sci.elektronika.binaries Subject je PWM-shema od 26.11. Dodu¹e treba malo preradit jer je sklop za 12V. Mislim da bi na 24V najbolje bilo ubacit 7812 za napajanje 555 i IRFZ48 na hladnjak...

Reply to
Hector

Moze neki repost toga ili negdje na rapid ili slicno jer ne vidim post.

tnx

Reply to
majstor

Repostao sam na binse i preradio na 24V. IRFZ48 stavi na hladnjak i prati njegovo grijanje kod prvog ukljuèenja. Mo¾da æe ti i D4 bit preslaba, a mo¾da i ne...

Reply to
Hector

Mozes li staviti origigi post sheme za 12V? Ja bas imam jedan 12V motoric tnx

Reply to
majstor

Jesam :-)

Reply to
Hector

Domo arigato

Reply to
majstor

Padobranac alert! :)

Èisto me zanima, koji su praktièni problemi "podebljavanja" izlaza paralelama FETova radi upravljanja znatno jaèim motorima? (recimo 10kW, ne budimo skromni :)

//Marin

Reply to
Marin

Mislim da bi problem bio poveæanje kapaciteta u krugu upravljaèke elektrode, a samim time i poveæanjem vremena porasta i pada signala, pa bi se MOSFET-i poèeli grijati jer bi zapravo postali "spore sklopke".

Trebalo bi staviti jedan NPN i PNP tranzistor koji bi ubrzali proces nabijanj i izbijanja kapaciteta upravljaèke elektrode MOSFET-a (Gate).

Reply to
-Rio-

U danasnje vrijeme postoje vise nego sposobni mosfet driveri koji kostaju par kuna i odradit ce posao puuno bolje od nekakvih diskretnih slozenaca ;) f

Reply to
filiplolicREMOVE