Vedran Preseèki

Taj motor mora imati èetkice .

-- Pozdrav Mladenc !

Reply to
Mladenc

kako?

Reply to
Vedran Preseèki

U tekstu kod motora ti isto tako ka¾e da motor ima kao stator trajni magnet , dakle na rotor mora¹ struju furati u obrnutim polovima nego ¹to je trajni magnet pa ti iz tog razloga ni¹ta osim èetkica to nije ( bar za sada ) napraviti . Isto tako magnet u rotoru je nemoguè ako je motor DC . Ovaj servo u nazivu ti za sam motor ne znaæi ni¹ta , to jest odnosi se na onaj dodatak na motornoj osovini u obliku nekog mehanièkog prenosa ( broja okretaja , naèina gibanja radijalnog il aksijalnog itd ) . Bez èetkica motor "" MORA "" biti pogonjen AC ( izmjeniènom) strujom ili bar promjenjivom istosmjernom komponentom kod vi¹efaznih motoriæa .

-- Pozdrav Mladenc !

Reply to
Mladenc

Netocno! Postoje bezkolektorski istosmjerni motori, tzv. BIM gdje se permanentni magnet nalazi na rotoru, a armaturni namot na statoru. Nazivaju ga jos i "izvrnuti" klasicni istosmjerni motor.

Reply to
-Rio-

Pardon, nisam u potpunosti niti ja rekao. Sad sam tek vidio ovaj drugi dio recenice iz "ili". Uz BIM, postoje i step motori koji su takodjer bezkolektorski, a izmjenicni. Stvar je samo u paljenju faza. Slicno je i kod BIM-a pa ga se lako zamijeni sa koracnim motorom. Ispravite me ako sam u krivu. (ucim jos) :-)

Pozdrav!

Reply to
-Rio-

Ja tra¾im ovakav motor koji je DC motor znaèi bez èetkica na istosmjernu struju. Po specifikaciji se takav tra¾i, samo tra¾im nekog koji ima bar 100V ili vi¹e kako bi mi kablovi zbog ampera¾e bili tanji.

Reply to
Vedran Preseèki

Zanimljivo

p.s. thank Rio

Reply to
Vedran Preseèki

Postat æu na binse prospekt motor kakvog tra¾im pa onda recite o èemu se radi...

Reply to
Vedran Preseèki

Gle ,ali stvarno NE postoje . Ako u stalno nepromjenjivo mag. polje stavi¹ magnet iz kojeg razloga bi se on okretao . Sve o èemu vi prièate dozlaboga je jednostavno. Navoditi tvrdnju o DC motoru je bez veze kad u thredu ubacujete invertere elektronske sklopove za konverziju istosmjerne u izmjeniènu i sl. Spomen samog motora odnosi se na motor , a ne na eventualni kotaè koji okreæe ili hidroelektranu koja stvara el . energiju da bi on mogao raditi . Ako ne¹to treba¹ napraviti a ne zna¹ kako , onda barem poku¹aj to podrobnije objasniti i ¹to toènije u tekstu opisati .

ISTOSMJERNI MOTOR BEZ ÈETKICA NE POSTOJI , MA KOLIKO VI PISALI O TOME .

Pozdrav Mladenc !

- Bok vi¹e me nema

Reply to
Mladenc

A sto je onda step ili koracni motor? Nema cetkice, koristi DC napon za napajanje faza, rotor je permanentni magnet, armatura je na statoru. Sto je to onda?

Reply to
-Rio-

"Vedran Presecki" wrote

vidi ovamo :

?catsku=98

oldtimer

Na 1000 mjesta na internetu pi¹e DC motor bez èetkica i ti se usudi¹ uz sve to tvrditi suprotno,stvarno...!

Reply to
Vedran Preseèki

?catsku=98

Hvala puno, to se tra¾i.

Reply to
Vedran Preseèki

?catsku=98

Fitz

I na plotu pi¹e ..... . jedino je bed ¹to napisano treba razumjet .

-- Pozdrav Mladenc !

Reply to
Mladenc

"> > Hvala puno, to se tra¾i.

To ¹to se tra¾i je trofazni motor , kao ¹to si u tehnièkim podacima mogao vidjeti , a vidio si zar ne ?

-- Pozdrav Mladenc !

Reply to
Mladenc

?catsku=98

Hvala, tra¾im ne¹to jaèine zakretnog momenta 2,3 Nm pa nadalje da da je do 100mm promjera - duljina nije bitna i d amo¾e peglat... to je za traku za trèanje.

Reply to
Vedran Preseèki

opicili ga motori :)

Reply to
Vedran Presecki

Sorry nemoj se ljutiti ali ima¹ kompleks glede tih motora...

Apsolutno ako ne mo¾e¹ pomoæi da naðem

DC motor bez èetkica s 2,3Nm i veæim zakretnim mometom promjera do 100mm napajanja ¹to veæe volta¾e 110-220 V kako ne bi trebao debele kablove najsrdaènije ti zahvaljujem.

Reply to
Vedran Presecki