5 motora na daljinski

Zanima me gdje mogu naæi sklop preko kojeg bi mogao spojiti 5 motora ili vi¹e (za dizanje roleta na pvc prozorima) na daljinsko upravljanje,¾elim imati jedan daljinski koji bi kontrolirao svih 5 motota zasebno tj. da jedanu roletu mogu dizati neovisno o drugima. Motori su slièni oima za gara¾na vrata,samo ¹to kod roleta idu na prekidaèe a ja bih hti na daljinski. Ako netko ima kakvu stranicu na netu,ili neki koristan savjet bio bih mu jako zahvalan. Èak i ako se netko bavi elektronikom kod kuæe,mogli bi se dog za neku raumnu cijenu da mi to napravi,èak i vi¹e komada. U mojoj firmi se tako otvaraju gara¾na vrata ali onaj sklop skoro svaki puta pregori kad nestane struje, a novi je 100 eura,pa ne ¾elim da se i meni to dogodi. Inaèe ima i takvih gotovih sklopova ali su im cijene u¾asne. Hvala na odgovorima.

Reply to
Tkalcho

Pogledaj ovo.Mo¾da æe pomoæi.

bio

bi

pregori

Reply to
®eljko Esert

Mozda je lakse kupiti set uticnica na daljinski (bili su neki setovi sa

3 uticnice na 1 daljinski za neku sitnu lovu) pa sloziti nesto. Please, posalji na mail neke slike tih motora, bavim se mislju da sam nesto slozim doma ... Gdje se i posto mogu nabaviti ...
Reply to
K-PAX