Regler kao stabilizator???

Cisto me informativno zanima mo?e li se regler alternatora koristiti kao stabilizator napona za vece struje (bar 10 i vi?e ampera)ali na "transformatorskim ispravljacima"...znaci...uzmem mre?ni trafo (220V) sa Sec; npr: 18V,grecom ispravim napon,kondicima ga malo speglam i pustim na regler....i dobijem stabilizirano; cca 14V/10A(ili koliko vec)...???????????????

Reply to
GAGI-9A6AAG

Ne..

Reply to
damir

aa.....jel mo¾e jo¹ èisto informativno;....a za¹to??

Reply to
GAGI-9A6AAG

Jer regler upravlja malim strujama za pobudni namot i sasvim je drukcije konstruiran od stabilizatora.

Reply to
Timon

Sec;

regler....i

Procitaj si post "OT:Regulator napona na alternatoru" pa ces shvatiti da nece ici

Reply to
Drago

Kada alternator radi regler provjerava napon na izlazu koji je oko 14V, na regleru ?etkice koje daju napon na rotor alternatora, kada napon pri?e 14V, regler isklju?i napon na ?etkice, tada napon na alternatoru padne jer nema uzbude, regler kada napon padne ispod npr 13V opet uklju?i napon na rotor te tako stalno, kada bi ti stavija regler doma na ispravlja? ti bi ima samo dva stanja do 14V uklju?en napn preko toga isklju?en i ni?ta drugo, a za ono ?ta tebi treba dovoljan je npr. naponski regulator LM317 sa pass tranzistorom, ima? na netu milijon shema, ili ako ti treba 12V kupi napajanje za kompjeuter..

Reply to
pinco

Zato jer kada regler dobije napon veci od 14 V on na svom izlazu isklucuje napon a kada je nizi od 12 V on ga ukljucuje. Ako bi mu dao veci napon od 14 V imao bi na izlazu 0V iliti nista, a na manjem naponu od 12 V imao bi ulazni napon minus neki volt

Reply to
Drago

Netko je ovdje lud ili blesav jer to sam malo prije tebe ja objasnio

Reply to
Drago

Tvoj post sam ja vidija tek danas.....neznam jeli do carneta ali postove neke dobijem sa zaka¹njenjem, nije niko lud ni blesav osim mo¾da tebe ¹ta si tako bez razloga odma planija...

Reply to
pinco

Nisam planuo ali bedasto mi je da si ponovo pisao ono sto je napisano

Reply to
Drago

dooooboro deèki....sve je OK...sku¾io sam da se NE MO®E.....alo,jasno mi je.....a da mogu sa lm317 ili 78xx serijom...takodjer znam.......fala bogu..."nakurio" sam se tih IC-ova...

Reply to
Bo¾ica ©okovic