Re: Transformator?

jezgrica

> kaj ima¹ je poput punjaæa mobitela naspram toga ¹to ti treba¹.... > > > > > E Gagi i ti mlatis vu stran malo racunaj ako je presjek jezgre 27cm2 onda

bi

po racunu bila snaga koju ta jezgra moze podnijeti cca 2,7kVA jer to inace > na tablici tog trafoa i pise tak da smo jasni ali posto on u impulsnom

radu

radi (nije konstantnom strujom opterecen)moze i vise podnijeti tako i na > tablici pise da na sekundaru daje napon (pod teretom) od 25V a struja mu

je

maksimalna 130A (jer je to od aparata za varenje) po tome bi snaga bila

cca

3,25kVA nisam pitao jel bu to zdrzalo nego sam trazio formulu za izracun > zav/volt na sekundaru bilo kakovog transformatora.Ali hvala na mudrom > odgovoru ak neznas bolje nemoj mlatiti bez veze....

zna¹ kaj..jedini mudrija¹ ovdje si ti....ti si kao tu neki struènjak sada..èita¹ nama svima bukvicu i prodaje¹ neke spike o trafou a do¹ao si pitati za formulu koju æak i ja znam, ja koji sam MESAR po struci a hobistièki se bavim elektronikom, pa znam za formlu izraèuna transformatora....oèe¹ formulu i za C jezgru????? ma daj...ba¹ si patetièan... evo ti tvoja formula pa se usreæi..a mi idemo balamutati dalje...

nZ/V=45/S

a snaga tog trafoa je TOÈNO 736,5796 WATTA ili Volt Ampera..kako ti pa¹e...a ti ako si dao krive mjere, tvoj je problem!!! dakle i onih 750Wata ¹to ti je èovjek prije rekao...je previ¹e!

formule, tj brojke, NE LA®U!!!

PS: uostalom, ti bi to trebao znati ko vodu piti...ETFovac (ferovac), elektrotehnièar, radio amater...i to starog kova, jo¹ kada su toroidi bili SF ...btw; pozdravio te 2GK iz Karlovca, jo¹ pro¹le godine, al ti nisam prenio(sram me bilo)...bas moram svraititi do njega i pitati njega zna li proraèun...ako ni on ne bude znao...onda mi i nije ¾ao ¹to nisam zavr¹io fakultet...ipak, mislim da su to neke polazne osnove...a oèito se varam...jo¹ malo pa æe mi netko reæi da su i Ohmov i Kirchofov zakon onako, usputni...

Reply to
GAGI-9A6AAG

E Gagi nisi u pravu za ovih 736 i nesto malo VA ako si mesar to ne znaci da znas osnove elektrotehnike malo si procitaj o transformatorima 27 cm kvadratnih jezgre ti po svim pravilima daje mogucu snagu od 2700VA trajnog opterecenja jer taj transformator a radi kao trafo za varenje ima na 25V

130A a kad malo ukljucis vijuge i to pomnozis nije da se naglavce postavis 750VA kak ti velis nego 3250VA a uz intermitencu od 30% iznosi 2275VA pa si ti sad gruntaj i pitaj nekoga ko zna o transformatorima.A ta tvoja formula vazi za male snage do cca 300VA i EI jezgre pa u ovom slucaju nije bas primjenjiva .Nemoj se vrijedjati kad ti netko iz struke govori da si pogresil pa svi smo ljudi i nije to nist strasno ja naprimjer nisam mogao za te velike snage naci nigdje podatak za proracun pa sam zato pitao a ne da mi drzite razna predavanja a i sami nemate pojma.
Reply to
JOSIP

"JOSIP" wrote

....."neznam stavit tocku ili zarez, neznam kvotat, neznam".. Ali : "znam se pravit vazan" ;)

Reply to
wrummm

hmmm...ako je uistinu tako...onda se ispriæavam...ali siguran sam da se snaga trafa izraèunava kvadriranjem presjeka jezgre..iz toga sam dobio onih

736Watta....pa nisam ba¹ tako glup, kvragu..probdio sam noæi i noæi namatajuæi EI-trafoe(oko 1500W 2x43V je naj-veæi/jaæi kaj sam napravio)...a kao izvor sam koristio izvadak iz starog èasopisa; Radioamater..mislim broj iz negdje...kraja 60tih...u istom takodjer ima tablica snaga prema mjerama limova...ako ti se da èekati do sutra..tj do veæeras; mogu ti mailati tj na binse puknuti cijelu temu/èlanak sa svim formulama i tablicama..pa mjeri, raèunaj, re¾i i namataj kako hoæe¹ i ¾eli¹ :))

pozdrav...

Reply to
GAGI-9A6AAG

da

jasno...znaci ti ako si dipl.ing.elektrotehnike, ne znaci da znas da u kobasice ide sol (kao OSNOVNI sastojak svih mesnih preradjevina) :)))

hehehe..Josipe..jao, balav sam spram tebe..i to jako..ali me nasmijava¹ pomalo :))

oprosti, ali tvoje pitanje sam do¾ivio kao usporedbu; da ja kao mesar dodjem pa pitam koliko soli ide po jednom kilogramu mesa..a opæe poznato je da je OSNOVNA mjerica; 25grama/kg mesa...uvijek i oduvijek...no, za tebe kao dipl inga ele se ne ocekuje da znas taj podatak...a jos se manje ocekuje od mene mesara da znam koja je formula za n zavoja za Volt kod izraèuna trafoa...o tome ti ja sad govorim...no nema veze...zaboravi...:))

lp

Reply to
GAGI-9A6AAG

Upravo je u tom detalju poanta. I sam Josip "luminos" je napisao da je intermitencija (uèestalost ukljuèenja) 40% ¹to æe reæi da nakon 1 min varenja slijedi cca 80 sek pauze (hlaðenja). A u sluèaju trajnog varenja spomenutom strujom od pregaranja trafoa, neæe ga spasiti ni Isus Krist sa svih svojih 12 apostola (ukljuèujuæi i Judu). A Joco je ko novokomponovani bogata¹, zna pomno¾iti dva broja i gotova matematika. Pozdrav, Pikec!

Reply to
ipikec

"ipikec" e pa bas si u krivu ja nista ne filozofiram i ne mnozim nego citam podatke od jedne renomirane firme KONCAR koji pisu na tablici tog trafoa i ne radi se o nikakvom punktiranju da vam bu jasno nego o varenju i daj mi reci ako je namotaj za 220V u primaru namotan sa zicom CuL 2,4mm promjera koliko bi taj primar uz tu pripadajucu jezgru mogao snage na sekundaru predati pa si ti malo racunaj ko "novokomponirani bogatas".

Reply to
JOSIP
27 kvadrata jezgre mo=9Ee prenijeti oko 750W. 25V na sekundaru aparata za varenje u trenutku varenja pada na oko 5V =9Ato sa onih 130A =9Ato =E8ini spomenutih 750W. Aparti za varenje se motaju debelim =9Eicama zbog velikih struja, tj. da se ne bi pretjerano grijali.

Na spomenutu jezgru se ne mo=9Ee namotati 5000V i 0.9A ne samo zbog snage (4.5kw!!) ve=E6 i zato =9Ato nema mjesta za toliki broj namotaja. Maksimum je 1000V 1A =9Ato bi poslije udvajanja i sa dosta C u ispravlja=E8u moglo dati do 900W outa. Grijanje namotati na drugom trafu.

da

si

za

mi

100

de=B9

=B9....

nda

na

mu

un

jak

o=B9ao si

di bili

isam

li

zavr=B9io

kon

Reply to
Barbudo

...a sad bi stvarno , nakon duge rasprave , mogli otic nest popit...

Reply to
Srele

meni du=9Eu kavu :-))

Srele je napisao/la:

Reply to
Barbudo

Srele je napisao/la:

Reply to
JOSIP

JOSIP je napisao/la:

Kakav je to prazni hod kad te=E8e 130A ? A da stavi=9A malo slikica tog =E8udesnog transformatora na misc, uklju=E8uju=E6i i tablicu?

a ne nikakovih 5V jer za

Nisam stru=E8njak za varenje pa se ne bi =9Atel me=9Aati ali znam da 25Vx

130A ne mo=9Ee pro=E6i preko 27 kvadrata trafo lima na 50 Hz, impulsno ili neimpulsno.

To sa 260 zavoja na cm kvadratni je generalno u redu ali ne vrijedi kod motanja VN transformatora jer kod VN transformatora treba pri motanju ostavljati razmak od 1.5 cm od jezgre i svaki sloj sekundara treba izolirati. A zaboravio si primar i izolaciju izme=F0u primara.

Reply to
Barbudo

Nesto me kopa, Josipe pravedni....reci ti meni kako ti mjeris presjek transformatora tj. sto je tebi onih famoznih 27cm kvadratnih?

Reply to
Barbudo

E pa Barbudo vidis ti si u greski ja dao namotati strucnjacima 4000V sa zicom 0,7mm i sve je lijepo stalo na tu spulu a onaj podatak da u praznom hodu ima 56V i 130A max opterecenja se misli a ne da tece ta struja.Ak si tak prepametan onda ti to netreba objasnjavati a da znas meni i treba takav trafo za impulsni rad cca 40-45% intermitence i ako on kao trafo za varenje u tom rezimu radi zasto mislis da tu na VN nebi radio jeli a da ti samo kazem jedan podatak da je primar namotan za 220V i sa zicom 2,4mm pa si izracunaj koliki teret taj primar izdrzi za onu sekundarnu snagu koja meni treba.Eto toliko o tome (taj sekundar je namatan original u KONCAR-u)

Reply to
Josip

he he...ali mi nisi odgovorio otkud tebi ideja da je taj trafo od 27cm kvadratnih?

Josip je napisao/la:

Reply to
Barbudo

sto nije sapunica gotova?