P:PUHALICU QUICK 857D

koliko ju pak ti cijeni¹? s obzirom da si naveo i 3 nastavka kao neki jebeni extra dodatak...vjerujem da ispod soma kuna nemamo kaj razgovarati o cijeni!! jo¹ bi samo falilo da si nastavio u stilu; " ali to nije sve....ukoliko nazovete odmah..."

sorry, imam fetish na te puhalice :))))))))

nudim 250kn....ista ta u Arizoni ko¹ta 55KM...¹to je mislim oko 200tinjak kuna...dakle 250+po¹tarina, o¹ , ne¹, Banglade¹

Reply to
Gagi-9a6aag

:) ...nastade vi¹esatni muk...:

Reply to
srele

:)))) f

Reply to
filiplolicREMOVE

prodano

"Gagi-9a6aag" je napisao u poruci interesnoj grupi:inek02$eut$ snipped-for-privacy@localhost.localdomain...

[...]

pasriki

"pasriki" wrote

pa kaj si je stvarno utopio za 500kn? svaka èast, iskreno!!!

a svaka èast i novom vlasniku :)))))))

Reply to
Gagi-9a6aag

Evo meni je utopio za 500kn.Budimo realni,na ejebu takva dodje 350kn + cca pdv i carina jo¹ 150kn i èeka se najmanje mjesec dana i moguèe da je dobije¹ razbijenu ili neispravnu. A ba¹ mi se ne ide do Arizone iz Pule :-)

A,ako mi ti nabavi¹ po cijeni iz Arizone ili malo vi¹e,¹alji ih odmah 5 komada :-)

Reply to
Manu

btw; ejeb=zajeb :)

da, jasno je..Pula je slijepo crijevo..tamo ste ni vrit ni mimo...uglavnom...ja ako budem uhvatio ¾njoru u kojoj ja budem prva osoba za isfuravanje istih....mo¾e¹ raèunati sa cijenom od MAX 20% skupljom no ¹to je tamo.... pazi, ja sam ba¹ kako je Amaro rekao; koko¹ar...tj, ja da mogu uzeti

100komada u ¹ubu, onda bih drage volje imao mar¾u od svega 10%.....no, ono o èemu mi nismo razgovarali tu je rabat.... normalno da ako doðem liku i uzmem 100komada u ¹ubu da mi bude spustio za 10tak %...no to je rizik koji ja preuzimam na sebe...ali ujedno i profit od osnovnih 10% + 10 na rabat koji sam ostvario...tako da sam opet na 20%
Reply to
Gagi-9a6aag

1.Mislim da je to zajeb raditi sa tako malim postotkom,zamisli da od tih 100 rikne njih 5 ili èak dobije¹ neispravne,kupcu mora¹ dati drugu,a tebi ostaju neispravne? 2.Kako misli¹ preko granice s toliko lemilica?
Reply to
Manu

jel ima u Bosni mozda Kada 875D i posto ?

Reply to
grizli

"Sanjin K." wrote

e tu se moram slo¾iti sa tobom!! druga je stvar kada ti unaprijed zna¹ da æe¹ u naredna 2 posla ju isplatiti...u protivnom...2 tjedna vi¹e manje ti ni¹ ne znaæe ako mo¾e¹ u¹parati 1000kn....nadam se da se tu razumijemo

Reply to
Gagi-9a6aag

"Manu" wrote

pa ne mislim...ali do 10tak bi se dalo isfurati.....i tu je 20% OK ...no pazi....ja ne govorim o 20% za tebe iz Pule ili meni iz Ka da idem tamo direktno...ja trubim o Slavnocu kome je to preko puta ko meni skoknuti do Zg....ja se u pola dana ili noæi sjetim i odem u Zg...kupim tamo 5 procesora po 200kn ...dodjem u Ka i prknem ih po 250...prvi prodani je put...a ostala

4 èistak...200kn piknuo u jedno popodne za zajebanciju, a ljudi presretni jer su dobili ne¹to na ruke bez gubljenja vremena i tra¾enja po Zagrebu....pa za par dana uleti nekoliko LCD monitora...pa 10tak diskova...pa grafièke..pa matiène, pa malo servisiæ tu, pa tam, instalacija, pa zalemi ne¹to, zamijeni....itd....200 po 200...sitno, ali bar mirne du¹e spavam...

a glede neispravnih puhalica...koliko sam shvatio...lik koji dr¾i taj neki mobitel shop u Arizoni ...daje garanciju na lemilice i mogu se zamijeniti...a normalno da ne bum trèal odmah za jedan komad, veæ kad bude prilika...

Reply to
Gagi-9a6aag

Novo samo isprobano.Uz nju i 3 nastavka Ponude na mail

Reply to
pasriki

ja cu mozda iamt mriliku ici u Arizonu

kako se zove firma, prodavac, gdje se tocno nalazi, kako naci taj ducan (lokacija gps )

javi se na mail

Reply to
grizli

aj dofuraj jednu i za mene (kombiniranu sa led displejima i nastavcima)...

20% dobijes na cijenu :-)

pozdrav

Reply to
Fastah

neznam niti kada cu ici jos... eventualno ako nadjem frendove pa da dijelimo benzin :D

a posto nemam konkurenciju mogu stavit i 75% marze, ako vec drugi daju 150% marze :D ha ha

a ako mi vasa marza pokrije benzin ... to nebi bilo lose :D

Reply to
grizli

eh, da bar "Arizona" ima "T870A BGA IRDA Welder Infrared Heating Rework Station" mogu ?ekati mjesecima :-)

Reply to
Sanjin K.

hmm to je 800$ na ebay... a sto mozes s ovime a nemozes s vrucim zrakom a tice se odlemljivanja smd ?

Reply to
grizli

pa u samom ti je nazivu; BGA...

ajde uzmi Gordak 852 ili 952 pa probaj gpu, southbridge ili northbridge chipset skinuti i ponovno zalemiti...

"jedan probo pa se usro..." tj...ja se usro :)))

mora¹ predgrijavatiploèu na 122 i pol stupnja...pa mora¹ pokriti chip tj 22 i pol sekunde grijati sa temp 253, 7 stupnjeva...itd..itd...¾iva tlaka....a ovako, stavi¹ chip pod lemilicu i ona maltene sama odradi veæi dio posla...bez alata nema zanata...

Reply to
Gagi-9a6aag

a gle...reko sam veæ sto puta...trebamo èapiti Spu¾vu sa grupe...on je osobno bio par puta i zna sve u detalj...jednom je prilikom sve u detalj pojasnio...èak i rekao di se toèno mo¾emo sparkirati...

a glede mar¾e..onako realno...da uzima¹ display verziju za 500kn i da uzme¹ mar¾u od 30% oliti 150kn po komadu...2 proda¹ i isplatio si put...i jo¹ 3 i jednu ima¹ za sebe badave u potpunosti...a deèki ti budu dali 150kn za tu zajebanciju bez frke....

no, to je jednokratno...i to se ne smatra dilanjem na veliko veæ samo jednokratna usluga za odreðen broj ljudi...cca max 10tak ljudi tu sa grupe...

Reply to
Gagi-9a6aag

probao sam i ja vaditi chipsete sa mati?nih sa puhalicom.eh, da ne pri?am...na youtube ima negdje kako chipovi ve?i od 4x4 cm idu lako vani sa IR rework.plo?a se predgijava a potom sa IR lampom 20 sec i chipset od mati?ne vani.divota.pa onda reballing chipa i ponovno lemljenje.gledam mo?da da uzmem samo lampu (cca 60$ na e-bayu) i nabavim IR lampe za predgrijavanje pa da probam sastaviti ne?to jednostavno.cijena sa dostavom gotove lemne stanice bi ipak ,mislim, pre?la 5000 kn i onda po carini treba ?pedicija.zna?i i njih treba platiti.onda carina, pa PDV,UKV, itd...totalno neisplativo.IR lampe uglavnom rade na 15V/150W.one za predgijavanje su mislim 220V/250W.mora biti na?ina da se izvede lemilica jeftinije od 5000kn.

Reply to
Sanjin