grundig cuc 5301 zakljuèan

imam grundig tv koji kad se upali na ekranu ima tri kljuèa i ispod crtice za upisivanje koda.iza je snijeg.sa daljinskim kad je u stby-u ne mogu ga ukljièiti,ne mogu ni na p+ i p- na samom aparatu.jedini gumb koji daje neki rezultat je mre¾ni prekidaè. poku¹ao sam uæi u servisni meni ali ni¹ta.daljinski je ispravan. tv je bio zakljuèan i dobio sam kod koji ga otkljuèava no to mi ni¹ta ne znaæi. proc je xc 88621p. poku¹ao sam i kombinaciju vol+,vol-, p-,p+ ok no ni to ne prihvaèa. zna li neko kako otkljuèati taj tv? hvala!!

Reply to
fluke

Probaj stisnuti i dr¾ati tipku I na daljinskom te zapaliti TV na prekidaèu.

Reply to
Ivan

Reply to
fluke

Ne, bez daljinskog se pali na glavni prekidac. Za lock je jedina ispravna kombinacija vol+, -, pr-, +. Ako ti to ne radi onda ti ne radi neka od tipki na daljinskom. Nadam se da to ne pokusavas odlockati sa gumbima na tv-u, to nece ici.

Reply to
stef

************************************************* Odlemi 24Cxx eeprom i zalemi podno¾je, upali TV bez eeproma, onda na "¾ivo" stavi eeprom u podno¾je. idi u meni i i stavi na pretra¾ivanje i memoriraj koji kanal. tada ugasi TV i moralo bi dalje biti OK, ili idi u meni za zakljuèavanje TVA i upi¹i novi kod i potvrdi ga. ukoliko to ne proradi poku¹aj upaliti TV sa nivim eepromom, (praznim) Levak
Reply to
Predrag Levak - 9a3zi

Probaj kada upalis TV na daljinskom utipkati 8500. Tako na svom ulazim u servisni menu.

Reply to
helgrozd

poku¹ao sam -ni¹ta.sad me poèinje ¾ivcirati. odlemio sam eeprom i zalemio podnozje-ukljuèio tv-na ekranu se (dakle kad je memorija bila izvaðena) pojavila ne¹to svjetlija slika pomaknuta u desno i sa onim kljuèevima koje stalno imam. nema reakcije ni na jednu komandu iz daljinskog upravljaèa stavit æu novi eeprom no hoce li se ¹to promijeniti...zar nije i kada sam izvadio ovaj eeprom to tra¾enje koda trebalo nestati ili da ga barem ukucam jer ja imam kod koji je une¹en u tv no svakim pritiskom tipke crtice ostaju prazne. po tome se ne nalazi u memoriji. jo¹ ne¹to;zbog èega ja taj tv nemogu ugasiti na daljinski.ili ga barem ukljuèiti na daljinski. neznam jer to ima veze ali mi je sumnjiv i ic prijamnik na tv-u nemam takav da ga isprobam.namam osciloskop pa da se vidi jer prima kakve signale. imam ic prijamnik za ispitivanje daljinskih i po njemu je daljinski dobar. zahvaljujem na odgovorima kristian

Reply to
fluke-t

Normalno je da ti se bez eeproma opet pokazuje kljuc. Kod tebe apsolutno nije potrebno izvodit "bijesne gliste" da maknes lock jer je postupak za unlockanje poznat.

Tebi ne radi daljinsko upravljanje pa ne mozes dalje nastaviti dok to ne rijesis. To sto daljinski radi na testeru jos uvijek ne znaci da je ispravan. A kao sto si i sam pretpostavio mozda i ne radi IC prijemnik na tv-u.

Dakle, kupi neki tfms odgovarajuci, npr tfms5300 i zamijeni ga na tv-u. Ako ni tada ne radi onda se orijentiraj na probu sa univerzalnim daljinskim, nadam se da znas kako se radi sa univerzalcem.

Reply to
stef

[...]

1.upalio sam ga i poku¹ao ugasiti sa univerzalnimn daljinskim(tra¾eæi kod)nisam uspio.to sam prvo poku¹ao. 2.imam i noviji grundigov daljinski(cuc 2030)ne raeagira ni na njega (nisam siguran treba li) glavna sumnja mi je na ic prijamniku ali nisam siguran jer mi se jo¹ nikad nije pojavio takav kvar i u toj kombinaciji da si je èovjek zakljuèao tv.pomislio sam da si je zblesirao proc(ako je to moguæe)
Reply to
fluke