problem s monitorom

imam monitor LG flatron 775ft i imam sranje s njim u zadnje vrijeme slika se samo odjednom poène su¾avat po vertikali, vozi ga gore dolje pa se smiri na nekoj velièini recimo 5cm od gornjeg i donjeg ruba i tako stalno, onda nekad bude ok pa bude normalna slika kako treba pa se opet pokvari i.... inaèe stalno sam ga dr¾ao na rezoluciji 1024×768 ¹to je normalna reza za 17" monitor i osvje¾avanje na 85Hz, nadam se da netko zna u èemu je problem!

Pozdrav!

Reply to
luka

Elektroliti u vertikali, negdje oko èipa oti¹li od grijanja najbolje zamjeniti sve.

Reply to
sklop

kolko para bi do¹ao popravak? evo jo¹ malo zanimljivosti, trenutno radi normalno! neznam do kad æe.

neznam di bi mogao naæi shemu za njega pa da probam sam popravit. evo upravo je opet poèeo zajebavat.

jel se daju ti elektroliti koji su oti¹li prepoznat da ih lak¹e uoèim?

Reply to
luka

cut

pa ako su se grijali do te mjere da su nabubrili ili èak iscurili...onda ih je lako uoèiti... samo pazi..elektrolit koji je iscurio..lako je zamjeniti starim i otvrdnutim neoprenskim ljepilom (ono ¾uto;za snifere)!! :))) tako da mora¹ dobro uoèiti razliku izmedju elektrolita i neoprena...najbolje ti je "probati" jezikom...ako je slankasto-gorko i suhog okusa..onda je elektrolit definitivno i taj mora¹ mijenjati!!! :)))))

..to je "alternativna" metoda dijagnosticiranja u elektronici :))))

Reply to
Gagi

:-)) Ja dok sam bio mali sam gurao prste u uticnicu. Doduse, tada nisam niti znao sto je to struja, a sada sam si kupil probirstift. Ovo sa elektrolitima...mmmm, moram priznati da je inventivna metoda.

Reply to
Svemirko

ih

otvrdnutim

neoprena...najbolje

poznato mi je to , jedan moj kolega telefonist jezikom ispituje koja je parica *ziva*u kabelu

Reply to
Neno

Neno je napisao/la ovo:

koja laz!!!!!

9V baterija pece na jeziku ko luda, sto bi se desilo sa 50V telefonske linije? to pecka kad rukama uhvatis!
Reply to
Spuzva

hahahaha...veli; ..kad netko poziva neki broj...on samo prilijepi jezik na paricu i prati blicaje u oèima te lako de¹ifrira broj na koji se zvalo!!! :)))))

Reply to
Gagi

kabelu

pa kakvu ti kozu imas?? :)

Reply to
Gagi

kabelu

lik je strava cak je tanje podzemne kablove npr deset-parni , debljine palca,znao zubima

*izblankirat* e da...cuj i ovo...uz mali pivski poticaj, noseci banderu, moze preskocit grabu slican pokusaj normalnog bi covjeka na duzi period spremio u varazdinske toplice PS upravu ste za ono sa zicama i voltima plus da po gomili danasnjih parica drndaju i isdnovi- (100v) i pcmovi pazi sad 180 v eto.. pa ti brale palacaj...
Reply to
Neno

Gagi je napisao/la ovo:

njeznu

Reply to
Spuzva

I sigurno mu netreba frizer...

Reply to
Mystique

jel mo¾e jo¹ jedno pitanje, taj èip oko kojeg su kondenzatori se nalazi na ploèici koja je na katodnoj cijevi (na kraju cijevi) ili je on smje¹ten dolje na matiènoj ploèi di je i napajanje i ostalo?

evo otvorio sam monitor i nemogu ovako uoèiti koji bi to kondenzator mogao riknuti jer izvana svi izgledaju normalno, pa bi ih onda sve zamjenio

Reply to
luka

*************************** uf, ja bi se veæ ¹et put otrovao od ovog elektrolita
Reply to