Re: punjac za 18650 baterije

Ne vidim jeftinije rijesenje od ovoga.

> trebam puniti dvije 18650 baterije, serijski spojene, 8.4V, svaka > baterija 3600mAh.... > mi moze netko preporuciti punjac za iste, a da ima zastitu od > prepunjenja? >
Reply to
dbx

Kako ne, u ova dva thread-a:

je bio dan cijeli niz linkova na takve punjace a jos jeftinije.

--
Chupo
Reply to

evo ovo:

To je kineska kopija imaxa B6 ali funkcionira. Original je daleko skuplji i koliko mi se èini jedina je razlika u toleranciji otpornika tj. preciznosti u mjerenju napona. Pored toga ti treba i ovo:

Mo¾e¹ imati i 4 baterije spojene u seriju i s ovim ih balansirano puni¹ bez da ih vadi¹ iz kuæi¹ta. Shemu æe¹ sku¾iti iz papira.

Uostalom s ovim mo¾e¹ puniti bilo koji tip baterije koji je punjiv, ako treba i olovne akumulatore, samo odabere¹ program.

Reply to
The Unbound

Vec neko vrijeme razmisljam kupiti neki balancer, mozda uzmem bas tovoga. Treba jos i 5 amperski ispravljac.

Vidim da na eBay-u ima i temperaturni senzor za iMAX, da li je to zamjenski dio ili opcija?

--
Chupo
Reply to

Opcija. Header ima na ureðaju, treba¹ samo kupiti senzor i u¹tekati. Ja sam si uzeo, ali ga jo¹ nisam niti isprobao tako da ne znam jel prikazuje temp na zaslonu ili samo interno mjeri pa gasi punjenje ako preðe limit.

Reply to
The Unbound

Moguce i da je izmjerena temperatura jedan od faktoraa koji utjecu na karakteristiku punjenja, a kad senzora nema - uzima se neka default-na vrijednost.

--
Chupo
Reply to

Vanjski senzor ima svrhu samo kod punjenja NiMh baterija - prekida punjenje da se ne zapale.

Kopije imaxa B6 obièno nemaju konektor za senzor i/ili im fale komponente iza konektora potrebne za rad senzora.

Reply to
Starpox

se ne zapale.

konektora

Tnx!

Gledam cijene - je moguce da su svi ovi modeli koji kostaju ispod $100 kopije? Jer vidim da ih ima za oko $20, 30, 40, 60 i 100.

Da li se s ovim najjeftinijim kopijama dobije software?

--
Chupo
Reply to

Sad tek vidim da ti najjeftiniji nemaju USB konektor pa onda popratni software nije ni potreban.

--
Chupo
Reply to

Sve su to kopije. Ali postoji vi¹e izvedbi i tih kopija dok je izvana kutija ista. Ima jedan thread gdje je jedan lik kupio kopiju i na¹ao unutra otpornike 1% tolerancije dok su u originalu 0,1%. Promijenio ih je i nacrtao koji se svi trebaju mijenjati i ka¾e da radi identièno originalu nakon toga. Prije toga je imao malu diskrepanciju u toènosti mjerenja napona koja zna biti dosta bitna oko prekida punjenja. Na ¾alost moja kopija Imaxa izgleda drugaèije iznutra nego ona ¹to je on opisao tako da ne znam koje otpornike mijenjati.

Reply to
The Unbound

Moralo bi se moci odgonetnuti ako pratis vodove koji idu od konektora s kojeg se prilikom punjenja spaja na svaki clanak posebno. Mislim na ove tanje zice sa slike na stranici oznacenoj s 06 (07. stranica .pdf-a):

Da li se na tvojem modelu parametri clanaka mogu pratiti na PC-u spojenom preko USB-a? Ja bi uzeo najjeftiniju kopiju koja to moze.

--
Chupo
Reply to

da se ne zapale.

konektora

Ovo je jedna od boljih kopija imaxa b6 Turnigy Accucel-6 50W

23 + 10 dolara po¹tarina Relativno jednostavno se da doraditi - USB, senzor...

Ako novci nisu problem onda neki od junsi ichargera neuporediva kvaliteta, moguènosti, snaga...

Starpox

Znaci senzor nije nista vise od LM35 a umjesto USB-a je dovoljno spojiti samo RX serisjkog porta i masu:

Na prvom linku pise da su testirali kopije njihovog balancera i da je osim kopirane plocice kopiran i .hex mikrokontrolera - to bi moglo znaciti da se i na kopijama lako doda slanje podataka u PC.

Ti su bez sumnje superiorni ali to je ipak za nekog tko stalno koristi vise setova skupih baterija - u mojem slucaju nema potrebe za tako skupim punjacima. Svejedno, hvala na linkovima!

--
Chupo
Reply to

Ne da mi se zezati s time. Temp senzor radi koliko vidim. IMHO imax B6 nema USB.

Reply to
The Unbound

Na ovom linku od Chupa vidim da postoji USB modul koji se ¹teka na isti header kao temp senzor ¹to znaèi da se ne mogu koristiti obe stvari u isto vrijeme.

Od tih jeftinjara ovaj Turnigy Accucel-6 mi se èini "ljep¹i" od fake imaxa kojeg ja imam iako je skoro identièan(osim venta), a samo je malo skuplji.

Ja mislim da je taj Turnigy ista stvar kao fake imax(i iznutra i izvana) osim ¹to nisu htjeli raditi imitaciju nego su napravili novi brand

P.S. Ja na svom ne mogu uæi u kalibracijski menu i èitao sam prije po forumima da je to moguæe napraviti samo jednom pa ako se ne mo¾e uæi onda je valjda veæ kalibriran. Ne znam da li se mo¾e preko USBa niti kako izgleda software...

Reply to
The Unbound

Kopija 16,39$+po¹tarina

25$ origigi+po¹tarina

Za 50kn+ mislim da je bolje kupiti original.

Reply to
KoSi

Ja sam probao 2 imaxa b6 po 20 dolara i 1 accucell 6 i na svakom se mo¾e u kalibracijski menu neogranièeno puta.

Reply to
Starpox

I vlasnik ovog auta je godinama punio bez balansera i nikad se ni¹ta nije desilo, sve do dana kad je snimljena ova slika

Starpox

Dana Thu, 20 Dec 2012 23:25:47 +0100, Starpox napisao/la je:

desilo,

oldtimer? nekako sumnjam da je on punio pack na isti nacin kao i ja i sa istom strujom.

Reply to
Spuzva

Hmm. Ima na nekom forumu potvrda da bi to mogo biti original?

--
Chupo
Reply to