Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Post o LED ručnim lampama od prije mjesec dana smo vidjeli i sve pohvale
na recenzijama ali imaš šta o LED lampama za na glavu?
Koja bi bila u sličnom rangu 15-25 dolara, širi snop recimo sa visine od
1,8 -1,9m na podu krug promjera 1 do 1,5m, i normalno da svjetli na
najjačem modu ko blesava?
Tražio sam po ebay-u i dx-u ali ima ih na stotine, koju izabrati?

Pozdrav!

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???
S obzirom da ce Hombre vjerojatno procitati ove postove, mene zanima
misljenje o ovoj bateriji:

http://www.ebay.de/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item14%0796295349

Neki dan ju je narucio frend, a dvoumio se je izmedju te i ove:

http://tinyurl.com/98lz54c
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Hmmm! Većinom se dobro raspitati kad nešto kupuješ ako već imaš kod koga ali
dobit će ono što je naručio. Sama firma Keygos nije nepoznata iako kinezi bez
imalo srama kopiraju jedni druge. Sve te lampe koje imaju T6 diodu i zoom daju
mnogo svjetla, imaju krasan širok i ujednačen snop kao i prilično dalekometan
kvadratni snop kad se suzi na maksimum i kad se vidi sam obris diode. Baterije
koje će dobiti su malog kapaciteta i nemaju zaštitu tako da će morati paziti
jer ako se previše isprazne teško da će ih ponovo moći vratiti u život što
znači kad vidi da lampa slabije svijetli mijenjati drugu, a bilo bi poželjno
da ima i neki voltmetar za provjeriti koliko je prazna. Vrlina svih tih
kompleta je što u 99,9% slučajeva dolaze baš s tim starim i nezaštićenim
UltraFire baterijama koje su prodavaču ultra jeftine pa ih uvaljuje u
kompletu. Nije mi jasno zašto ih kupuje na ebay.de kad ih može kupiti na ebay
obzirom da se isto radi o kinezu i da roba i u jednom i drugom slučaju dolazi
iz Kine.
Ne da mi se ići na tinyurl pa dodaj ako što bude predugo ali vidiš tog istog
na ebay
http://www.ebay.com/itm/KEYGOS-C11-CREE-XM-L-XML-T6-LED-1600Lm-Zoomable-Flashlight-Torch-CH-2x18650-/400332920815?pt=US_Flashlights&hash=item5d35b397ef

Ovdje su tri diode ali se radi o nešto starijim iako kvalitetnim R5 diodama
tako da je snop prilično jak i relativno širok ali ne tako širok kao kod one
koja ima zoom. Više bi se reklo da je ova pogodnija za neka traganja gdje snop
treba bacati dalje i biti širi da imaš veću preglednost. Iako ga ne vozim
mirne duše bih je stavio i na bicikl. Inače takve lampe koje imaju tri komada
T6 strašno se griju i u ruke mi je do sada dospjelo nekoliko komada koje su
nesretni vlasnici donijeli meni da vidim što im je tj. mogu li se popraviti.
Obzirom da su pod dimenzionirane tj. imaju malu masu i malu površinu nisu u
stanju dovoljno brzo izračiti toplinu iz unutrašnjosti i onda se kod takvih
jeftinjaka jednostavno događa da se od silne topline odleme spojne žice ili,
još prije krepa nešto od elektronike koja je regulira pa je praktično možeš
baciti ako nemaš iskustva da sam sklepaš neki regulator struje što baš i nije
tako jednostavno zbog malo prostora i jedino ako ti odgovara samo jedan mod.
Kao što se da primjetiti i ovdje dolaze iste jeftine nezaštićene baterije.
Iako se na fotografiji ne vidi uopće da ima ime navodi se Sky Ray koji spada u
poznatije proizvođače ali kao što napisah kinezi kopiraju sve mada Sky Ray
nije neki ravikani brand.
Hajde, ako budeš imao u budućnosti nekoga savjetovati neka ne kupuje te
komplete već sve odvojeno, a punjač nikako ovaj kojem se ubacuje adapter za u
zid već onaj s kablom i koji ima EU plug jer se ovi s adapterom znaju klimati
i ispadati iz utičnice.

Jedan veliki trgovac stavio je na svoje stranice upozorenje da se od 10.11.12.
godine po novom kineskom zakonu ne mogu izvoziti/slati same baterije pa
predlažu da se uz njih kupi još nešto kako bi išle u paketu s tim. Obzirom da
nisam previše istraživao možda se radi o tome da hoće prodati više ali,
obzirom da se radi o ekipi koja ima preko 100.000 transakcija sumnjam što će
se iskristalizirati u sljedećih desetak dana.

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Frend mi je nedavno dao 8 18650 baterija iz potpuno nove baterije od
laptopa, bile su grupirane u 3+3+2 baterije, ne sjecam se kako su bile
spojene ove dvije, a u ovim grupama od po 3 su 2 bile spojene paralelno
s trecom u seriju.

Uglavnom, razdvojio sam ih i izmjerio, prilikom razdvajanja je iz jedne
skocila iskra i ta pokazuje 0 V :-)) Od ostalih 7, 5 pokazuje 3.95 V a
svije (koje su bile u istoj grupi) 3.65 V. To bi trebalo znaciti da su
baterije OK (ko sta sam reko, izvadjene su iz tek kupljene baterije
laptopa).

Da li znas sta o tim baterijama, pretpostavljam da je njihove rezime
punjenja kontrolirala iskljucivo elektronika unutar baterije laptopa i
da bez te elektronike treba paziti da se ne isprazne ispod odredjene
granice.

Gravity ima komandu Repair URL tako da linkovi rade i ako su
razlomljeni u vise redova :-) Za tinyurl ne trebas ici na stranicu,
samo si na toolbar povuces gumb i tinyurl dobijes s jednim clickom:

http://tinyurl.com/#toolbar

Hvala na informacijama!!

Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Upravo tako. Te baterije nisu zaštićene i elektronika se brine o njihovom
zdravlju, a posebno je bitno o balansiranju punjenja jer ako jedna ode onda bi
običan punjač napravio veliku štetu. Minimum na koji se 18650 može prazniti je
2,75V i ispod toga dolazi do oštećenja iste, a često se ne može ponovo puniti
pogotovo ako se radi o jeftinim punjačima. U kompjutere obično idu ili
zalemljene ili baterije koje na plusu imaju jako malu izbočinu pa su nepogodne
za pogon lampi koje nemaju oprugu za kontakt.

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Pa ipak, baterije su nove i imam ih 7, ako svaka izdrzi jedno punjenje
to je godinu dana koristenja a kontakt na plusu se moze nekako sloziti.

Da li se na ona dva linka koja si dao za punjac i baterije:

http://tinyurl.com/asala3r

http://tinyurl.com/azgjgn7

moze naruciti bez da se otvara account?
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Upravo tako. Vješt čovjek će naći sistem kako da malo izdigne kontakt.

Ja sam se registrirao pa nisam siguran ali svega imaš i drugdje.
Samo pazi da se na baterijama mora vidjeti minus pol i da na njemu piše
UltraFire jer ih ima istih bez natpisa i te su loše, a možeš kupiti i "zlatne"
UltraFire koje su neznatno skuplje i meni rade skroz dobro. Odi na ebay i
ukucaj 18650 protected battery pa biraj. Evo na brzinu jedan

http://www.ebay.com/itm/2x-UltraFire-18650-3-7V-4000MAH-Rechargeable-Protected-Li-ion-Battery-Flashlight-/251176974071?pt=US_Rechargeable_Batteries&hash=item3a7b5076f7

Ma samo odi na ebay i ukucaj 18650 dual charger i imaš ih gomilu po cijenama
razlike par desetaka centi. Na brzinu jedan (ne da mi se ići na tinyurl :-)

http://www.ebay.com/itm/3-7v-18650-Recharge-Battery-Charger-Travel-Charger-Wall-Charger-EU-Plug-Dual-/320817074738?pt=Battery_Chargers&hash=item4ab2301232

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Ali kad si reko da na eBay-u ima puno kopija.

Na ovom punjacu vidim da je jedna lampica za indikaciju napunjenosti,
kako to moze funkcionirati ako bi najprije na punjenje stavio jednu pa
nakon nekog vremena drugu bateriju? Na onom punjacu sta si dao link
ranije je svaka imala svoju lampicu.
--
Chupo

Sad tek vidim da u textu pise da su dvije ali se na slici ne vide :-/
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Ništa ne brini. Sve su navlas jednake i sve su izašle iz iste tvornice.
Razlika je samo u cijeni.

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Bas sam mu poslao mail pa da vidim sta ce reci. Jer vidim da mu je na
svim slikama takav punjac a samo sa jednom diodom:

http://tinyurl.com/bmwmr9z

Sta mislis o kupovanju punjac + 2 Ultrafire:

http://tinyurl.com/cykycr4

?

Dobro - ova ima americki utikac ali valjda takvih kompleta ima i s
nasim stekerom.
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Upsss! Obzirom da ih kupujem kod jednog ili dva prodavača nisam ni vidio ove s
jednom diodom. Očito proizvode dva tipa s jednom i dvije diode. Obzirom da se
dugo vremena igram s baterijskim lampama vjerovatno sam vidio i te s jednom
diodom izaboravio na njih jer mi je profesionalna deformacija da imam barem
neki oblik bolje kontrole što ti s jednom diodom svakako nisu, a razlika u
cijeni nikakva ili u zavisnosti od prodavača čak i veća.

Nemaš potrebe kad imaš s EU plug. Evo ti na brzinu jedan samo punjač

http://www.ebay.com/itm/New-3-7V-18650-Double-Batteries-Travel-Charger-EU-/281019852535?pt=Battery_Chargers&hash=item416e16a6f7

i još jedan... ima ih koliko hoćeš

http://www.ebay.com.au/itm/AC-Digital-Rechargeable-Li-Ion-Battery-18650-Wired-Travel-Charger-100-240V-New-/180931732093?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item2a205f227d

Evo i baterija kod njega. Ima pakiranje od dvije ili četiri

http://www.ebay.com.au/itm/UltraFire-18650-3-7V-Rechargeable-Protected-Li-ion-Battery-4000mAh-Flashlight-/180865584698?pt=AU_Electronics_Batteries_Chargers&hash=item2a1c6dce3a

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Tnx!

Nisam jos nikad istovremeno kupovao 2 artikla od istog prodavaca - se
moze izvesti da bude samo jedna PayPal transakcija i da obadva artikla
dodju u istoj posiljci ili se svaki mora naruciti posebno?
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Naravno da se može kao jedna transakcija na pay pal. Jednopstavno klikneš Add
to Cart, vratiš se na drugi predmet pa klikneš isto i onda u košarici imaš dva
artikla čija cijena se zbraja i to je jedna transakcija

Što se tiče slanja sve zavisi koji je prodavač. Ima ih koji samo šalju u
skladište narudžbu i uzimaju proviziju pa ako nemaju jedni onda dobiješ dva
paketa jer drugi pošalje drugo skladište...

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Mozda zvuci nevjerojatno - kupio sam vec dosta stvari s eBay-a i jos
nikad nisam primijetio da ima kosarica :-/ :-)

Tnx!
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Ma ipak nema!! :-) Sad vidim da na nekim artiklima ima Add to cart ali
na vecini nema. Na ovim punjacima i baterijama nema te opcije.
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Dobro. Rekao si da si puno puta kupio na ebay i da nikad nisi primjetio da ima
košarica :-))

U većini slučajeva ima, ali ako nema ne vidim problema zašto ne naručiti kao
dva odvojena itema. Ako se njemu šalje odvojeno što je skuplje obično znači da
robu nabavlja iz više izvora tj. prosljeđuje u razna skladišta koja robu
otpreme, a on dobije samo proviziju.

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Nisam uopce obracao paznju na nijedan gumb osim Buy It Now :-) To je
zato jer nsiam razmisljao da bi se moglo u (istu) kosaricu ubacivati
artikle od razlicitih prodavaca.

Mislio sam da ne prolazim dvaput PayPal proceduru i da sve bude u istom
racunu.

Narucio sam odvojeno. Ali evo objasnjenja, ako s Google-om trazis

ebay no add to cart

izbaci odgovor gdje pise da na AU eBay-u nema te opcije.
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Cini se da za te baterije ne bi bilo lose uzeti ovu zastitu:

http://tinyurl.com/blpnwtx
--
Chupo

Re: Za "Hombre" LED lampe za na glavu???

Ako na baterijama piše da su protected onda u sebi trebaju imati upravu takvu
elektroniku.

Site Timeline