Imam problema s Sony-evim Walkmanom

Pozdrav Imam problema s Sony-evim Walkman-om model D -NE300 - CD mp3 player . Sluèajno mi je pao sa stola i sada ga vi¹e nemogu ukljuèit niti kad stavim CD on sam ne napravi autorun tj. neæe oèita CD ne reagira niti na pritisak na neku od tipki ; takoðer laser uvijek ostane na kraju CD , a ne kako di trebao u centru tj. u polo¾aju za poèetak oèitavanja zapisa CD-ea . Display mu ni¹ta ne pokazuje tj. nema napona na LCD-u . Kada sam ga otvorio nisam vidio da je i¹ta ispalo , odvojilo se ni¹ta tome slièno . Stoga bih molio nekoga tko ima iskustva ili bar ne¹to da se razumi u Sony-eve proizvode da mi da nekakav odgovor ili savijet .

Unaprijed vam zahvaljujem ako mi mo¾ete pomoæi , Marinoo@ . Hvala .

Reply to
Marinoo