laser u cd-romu

jel mi moze neko rec kako taj laser radi, karakteristike, radni napon, i sto vise o tome...

Reply to
kreso

Odasilje zraku na cd, zraka se odbija u senzor koji ocitava zapis. Radi na

2.4 ili 3 V, u citacima su 5 mW, 780nm, u snimacima ovisi o brzini...sto brzi, jaci laser...mislim do 30-40mW, u DVD citacima 635 ili 650nm, takodjer 5 mW.
Reply to
Tom Cue

-- Zaradite preko neta:

Da li postoji "vidljivi" laser u cd romu ... i koje je boje... da li je 650 vidljvio (neznam napamet)

Reply to
Dre

650

:::::::::::: Je, vidljivo je, ali ne bas dobro. Imam jedan spojen za probu, u sklopu s dva tranzistora. Svijetli crvenkasto, no ni izdaleka kao one jeftine igracke. Vidljivi spektar je PRIBLIZNO 750 - 400 nm. Vidi:

ulix111

Pazi, ti laseri rade u IR spektru. Fora je u tome da ne osjeèa¹ kako lagano kuha¹ eye-burgere:)

Reply to
Kre¹o Bukviæ

-- Zaradite preko neta:

A zasto ej onda nevidljivo.. pa laser od 30 mW u DVD-a valne dulnjine 650 bi trebao biti jako jako vidljiv...

Reply to
Dre

U DVD-romu je kazu 650, to bi trebalo biti vidljivo (crveno podruèje), ali u cd-romu -780nm je sama granica izmeðu crvenog i infracrvenog(toplinskog) podruèja

Reply to
kreso

OT: Dre, daj molim te signaturte stavi na _kraj_ posta. Ovako je tesko citati.

--
Pozdrav!
http://www.elektronka.com/

Kolega se vjerojatno zabunio i govori o laseru iz cd-rom-a koji je na 780 nm (infracrven) A laser iz DVD citaca je naravno, itekako vidljiv.

Reply to
Tom Cue

Tako je. Vjerujte mi na rijec. Uspio sam skuriti dvije crvene laserske diode iz DVD przilice. A bile su lijepe snage. Smrc. Ostaje mi jos jedna ali za toplije dane kad cu imati mirniju ruku.

Reply to
Svemirko

A jel se to moze u outlooku?

Moram pogledat...

Reply to
Dre

-- Zaradite preko neta:

Dali imas shemu kakvog jeftinog DRIVERA za lasersku diodu iz DVD prziluce????

30mW je liljepa snaga za malo jaci laser pointer za kurenje ociju _:))))))
Reply to
Dre

U poruci: d000fv$e24$ snipped-for-privacy@news1.xnet.hr, Dre je napisao/la:

: A jel se to moze u outlooku? : : Moram pogledat...

Skini si OE-QuoteFix - ljepo poslozi te sve stvarcice za Outlook.

-- Tihomir Krizan

Reply to
..:: Tihi ::..

Treba ti samo 1 dioda i jedan otpornik... Ako hoèe¹ bolje onda ti treba lm317 i 1 otpornik

za

Reply to
Kre¹o Bukviæ

-- Zaradite preko neta:

Ali laser diode obicno rade u impulsnom nacinu rada.

A jel si ti vidio kako izgleda upaljena dvd dioda

Reply to
Dre

Postoje diode za konstantni rezim rada i pulsni...

Reply to
Tom Cue

-- Zaradite preko neta:

A kakva je onda dioda iz dvd roma?