CD player u DVD

Pozdrav grupi!

Imam jedno pitanje. Naime, recimo da imam stari CD/MP3 player (mikro-linija) i recimo da mi se svidja izgled. Recimo da imam jedan DVD player (linijski). Moze li se uzeti samo DVD laser i prebaciti ga u CD tako da na njemu se moze pustati DVD MP3? Treba li jo¹ dodatne stvari stavljat? Znam da je ta radnja skoro pa besmislena, ali interesira me mogucnost. Hvala unaprijed.

Reply to
ycancer

Zok

DVD ima dva lasera, jedan za èitanje CD-a i drugi za èitanje DVD-a, i dvije elektronike za èitanje diskova.

Reply to
mmmaaa

pa probaj prebaciti kompletnu elektroniku i transport, ostavi samo kuèi¹te od starog koji ti se svidja, a sve ostalo prebaci iz novoga...ja bi tako to rijesio..

Reply to
niksa

Ako su kompatibilni naponi napajanja, inaèe....kuku lele posla!

cak sam i mislio da tako nesto je moguce, ali da, pretpostavlajlam d je puno puno posla.

Gospodo, veliko hvala svima na informacijama!

Reply to
ycancer