imam problem

ovak imam jedan problem ,

bavi li se tko digitalnim osobnim vagama. trebao bi shemu kako postaviti vagu da se pali pomoèu prekidaèa , a ne pritiskom noge na postolje,

i kad se upali da mjeri te¾inu , da ne resetira na 0 .

znaèi kad se upali pomoèu prekidaèa da ona mjeri stvarnu te¾unu kojom je optereèena.

unaprijed zahvaljujem

Reply to
<mihael.zizi

Nisam siguran da se mjerenje moze napraviti na trazeni nacin. Prilikom paljenja vaga prolazi kalibraciju uz odredjeni ocekivani raspon iste. Ukoliko je prevelik, dojavljuje gre?ku i tra?i ponavljanje postupka. Mo?da bi se modifikacijom SW-a i moglo zaobiæi inicijalnu provjeru uz gubitak toènosti ali nekako sam skeptièan. Dodu?e, na grupi obitavaju eksperti pa mo?da me netko i demantira.

//Marin

Reply to
Marin

Modifikacijom softwarea bi se sigurno to moglo zaobici samo sto je po meni to mission impossible... f

Reply to
filiplolicREMOVE

Ja sam za jednog prijatelja razvijao elektroniku koja bi se spojila na senzor od vage a stara elektronika bi se maknula. GSM-om je trebalo dojavljivati tezinu kosnice (meda). Nesto smo krenuli pa je on odustao tako da nikad to nismo dogotovili :(

Reply to
Svemirko