Plèice

Imali negdje kod nas za kupiti ovakve folije za " peglanje " ploèica sa ovog linka .

9A7KSJ
Reply to
Juka

fotopapir obi=E8an za printanje fotografija, ili bilo kakav katalog sa "glatkim" papirom odradi posao ba=B9 kako treba. Razlika je u skidanju papira nakon "peglanja". Skida se u vodi, pusti=B9 da se odmo=E8i malo, pa s osje=E8aje= m trlja=B9 sloj po sloj papira dok se ne skine sav papir. Cijeli postupak se previ=B9e oslanja na osje=E8aj, pa sam se nakon nekoliko =E8ak i uspjelih poku=B9aja vratio na stari dobri foto.

Reply to
kristijan

Sa fotopapirom se iz mog osobnog iskustva moze vrlo fino raditi, kao sto ti je vec receno.

Ono sto trebas paziti je ne pokusavas razdvajas slojeve papira sa rubova papira, moze ti se desiti da skines sve slojeve papira, ukljucujuci i toner.

Ono sto trebas raditi je da sa sredine plocice trljanjem kidas komade papira sloj po sloj, a sa rubova trljas samo prema van.

Mozes koristiti i malo ostriju cetkicu za zube ili nesto slicno.

Reply to
stipee

Vidim da se neki bezveze najahavaju sa papirima ali obièna termo folija za laser èuda radi. Obavezno probaj.

Reply to
drstoka

Vidi? to mi nikad nebi palo na pamet. Meni je kod toner-transfera najgore kaj ti vodovi na kraju ostanu "dlakavi" pa i plo?ica tak izgleda. Ba? bum probal, makar mi je najdra?i foto.

Reply to
Briglja

Na foliji zaista ispadne puno bolje nego na pausu ali za pravu stvar ide film za tisak.

Reply to
Hombre

za

Mislio sam za toner-transfer (peglanje) i kori?tenje folije. Za foto koristim foliju za laser, a u zadnje vrijeme foliju za ink-jet jer mi taj printer bolje printa :)

Reply to
Briglja

MORA biti INK jet papir

nakon peglanja NAMAZAT ga uljem (moze jestivo suncokret npr) tako ce se papir kompletno odvojit od bakra, nakon toga se moze a i nemora namakat i u vodi da se malo rasmoci.... nakon uljnog tretmana svi prostori izmedju tonera su cisti i nema zaljepljenog papira izmedju

Reply to
grizli

Imali negdje kod nas za kupiti ovakve folije za " peglanje " plo=E8ica = sa ovog linka .

9A7KSJ

Ima na ebay-u komad je 2$ +10$ postarina. Izgleda kao neka specijalna=20 folija..=20

Reply to
RockyO

Radi bolje od foto papira?

Reply to
Marko

Radi super. Jedino mali savjet: kada je stavlja¹ na vruæu ploèicu, pripazi da nigdje ne izlazi izvan rubova ploèice tj. izre¾i je na velièinu ploèice ili ne¹to manju prije nego ¹to ide¹ peglati.

Reply to
drstoka

Negdje sam prona¹ao da treba koristiti kola¾ papir sa ljepilom suhim na cijelom listu. Printa se laserom na ljepilo. Je li ko probao.

Reply to
Dario

kakav je to papir s suhim ljepilom ?

Reply to
grizli

Nekad u osnovnoj ?koli predmet zvao se likovni kupovali smo kola? papir koji je bio ljepljiv po cijeloj strani. Izre?e?, poli?e? i zalipi?. Ali di to danas u samoljepljivom svijetu nabavit neznam.

Reply to
Dario

nas kola? je uvjek bio obicni papir a korisili smo ljepilo ..

Reply to
grizli

Evo na binsima slike ploèica napravljenih sinoæ pomoæu obiène termo folije za laser/grafoskop.

Reply to
coin